keskiviikkona, tammikuuta 09, 2008

Kust osta ehete pildistamiseks sobivat valguskasti?

Mul on tööl vaja sellist valguskasti, mis omaks "õiget" valgustemperatuuri (st mitte sinist!) ja mis poleks täiesti hööratult suur. Maksmine peaks olema nö ametlik ja käima arvega.

Kuigi arvan, et ega ma seda kasti vist ei leia...-tingimused on liiga karmid...
Ja ärge hakake ajama mingit sellist juttu, et "küsi fuijst". Nad ei tea valguskastidest mitte midagi. Nad pole neist peaaegu, et kuulnudki. Ma ei pea hakkama ju seda kasti ometi ise tegema? Mis valgustemperatuuriga lambid sinna käivad üldse? Ja kust ma sobivat pleksi saan?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

http://www.photopoint.ee/toode.php?id=11112

Anonyymi kirjoitti...

http://www.kaiser-fototechnik.de/en/produkte/2_1_sortiment.asp?w=1

Asjadest kirjoitti...

Aitüma! Nendest linkidest on kindlapeale palju abi!Vahva.

Anonyymi kirjoitti...

Erineva suurusega valgusriiuleid müüakse lambipoodides (sinna sisse saab panna ka "sooja" kollase luminofoori), ise olen ostnud näiteks Järve keskuse lambipoest (seal Aatriumi taga).
Raina