maanantaina, huhtikuuta 28, 2008

Nano-reisimisest

(Kuna olen pidanud mõned päevad lastega kodus olema, siis on blogi raskuspunktid mõneti nihkunud)

Ühesõnaga -ma olin P6-te magama sättimas, kui tal järsku silmad särama lõid ja ta bravuurikalt teatas:
"Ma olen käinud Tekikotis!"
Mina: "Tekikotis või?"
P6: "Jaa!"
Mina:"No ja mida seal siis nägid?"
P6:"Punast ja valget...-ja roosat!"

Mõmisesin P6-le midagi tunnustavalt ja jäin samas mõtlema, et see kõik kõlas nagu oleks tegemist olnud mingi lõunamaa-reisiga. Inimesed käivad ju viimaselajal pidevalt Lõunamaal?
Eks -aga Tekikotis käimisest ma pole eriti kuulnud -ehkki ka see on kindlasti vähemalt sama elamusküllane, kui laevaga mööda Niilust loksumine. Minu meelest võiks inimesed üldse pisut rohkem rääkida, et kus nad käivad. Just kohtade mõttes. Et millises poes näiteks ja mis kaupa seal oli -ja muud sellist. Parkimismajad on minumeelest kah väga huvitavad kohad. Ja igasugused unustatud kuurid ja töökojad.

Ei kommentteja: