tiistaina, toukokuuta 20, 2008

Kuidas PIN koodi graafiliselt kujutada

Mulle tundub, et ma olen avastanud midagi täiesti enneolematult uut! PIN koodi graafilise kujutise!!! Asi on selles, et mul lähevad alailma erinevate pangakaartide PIN koodid segi ja meelest ära. Ja numbrina kuhugi kirjutada on nagu ohtlik.
Aga PILDINA pin koodi kujutamine on täitsa mõeldav. Aru sellest keegi eriti ei saa ja võib ka mingi täiendava pildi juurde sirgeldada, et kõik veel segasem oleks.

Vaja on märkida mõttes üles 9 numbrivälja ja siis esimesest PINni numbrist alates kõigi numbrite juurde triip vedada. Esimesel pildil mul tekkis väike viga. Õige nr on 4307

Aga siin ma juba oskasin: 6247!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mnjaaa, aga mobiilidel on ju "0000" kuidas sa sellise parooli üles joonistad?

Anonyymi kirjoitti...

Titevärk! Selleks on mitu erinevat võimalust! võib teha ühe koha peal näiteks 4 sakki nagu üksteise alla pandud z tähed. Või märkida 4 kriipsu või täppi. Täna just mõtlesin, et teoreetiliselt võiks kasutada erinevaid läbipaistvale lüümikule joonistatud maatrikseid. Kattes paberile joonistatud kujundi läbipaistva maatriksiga, saab teada vajaliku numbrikombinatsiooni. Maatriksil võib teha aga igasuguseid trikke -näiteks numbrid segi ajada jmt.
Selline kirja ja numbrite tõlkimine jooniseks on igatahes päris korralik krüptimine.
asjadest

Anonyymi kirjoitti...

olgu, järgmine ülesanne.
parool 1212 ja 5313