keskiviikkona, lokakuuta 31, 2007

Väga kare villane maika


Mnjah, sellesamuse karedast lambavillast kootud särgiga (mingid jäägid ma arvan) shefasin ma aastatel...ee...1977-1980. Arvate, et no mis siis- et mis uudis see ka on? Jah, aga eks kandke ISE paar päeva villast maikat! Siis saate teada, mis koht on Põrgu. Saate natuke aimu kuidas on väävlivannis olla ja igavesti kannatada. Sest villane maika on eestlaste maaletoodud Põrgu. Seda peab kandma, et "ei külmetaks". Ma kardan, et see maika on ainuke omataoline riietusese, mis avaldab otsest mõju ka inimese psüühikale...
Oot-oot, kas ma pole seda särki juba kunagi tutvustanud? Vist olengi! Aga no see jättiski ajju sügava jälje...

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mis suurus see on ja mis maksab?

Anonyymi kirjoitti...

kule,ega sa polnud ainus kannataja...kui ema oli haiglas sinuga ja meie elasime isaga kahekesi kodus...siis,mis sa arvad,et isa ei pannud mulle igal hommikul karupükse paljaste jalgade peale,kui ma lasteaeda pidin minema.katsusin talle küll öelda,et sukkpüksid käivad enne karupükse - aga oli asju,milles isa oli väga veendunud...noh,et tegu on mingi lapse sihikindla jonnijutuga,millest ei tasu suuremat välja teha...

Anonyymi kirjoitti...

pealegi lähevad karupüksid talvel mängides üsna kiiresti põlvede pealt märjaks ja katsu siis ise olla - kui sul on tihkelt vastu nahka külm,märg,karvane,villane torkiv asi...

Anonyymi kirjoitti...

No aga särk on ikka kraadivõrra hullem! Selline tunne, et sa olen üleni lõksus. Õkskõik kuidas ka ei oleks ikka torgib. Ikka on paha. proovid küll vaikselt ühekohapeal olla- aga isegi see ei aita. Täieli vaimne põrgu. Samas muidugi väga õpetlik.
Ma isegi mõtlen, et kuna lapsi ei tohi justkui vitsaga karistada, siis selline villane särk oleks lapsele just parajalt karm palk kordasaadetud sigaduste eest. Pealtnäha on justkui maika- aga tegelikult on põrgu kuubis. lastekaitsjad ei saa kah midagi aru. arvavad, et jube lahe -et kus vanemad ikka hoolitsevad.
asjadest
asjadest

Anonyymi kirjoitti...

Suurust pole. Ei olegi vaja, sest see sobib peaaegu kõigile. Venib nii võimsalt. Hinda kah pole nagu.
asjadest

Anonyymi kirjoitti...

kuna mul oli kopsuhaige vend,siis ta pidi vahel selle särgiga magama ka...noh kui talle oli jälle tehtud enne magama minekut kuuma õli ja - mee kompress

Anonyymi kirjoitti...

Kuidas ma üldse ellu jäin?
asjadest