sunnuntaina, joulukuuta 28, 2008

Analüüs küsitlusele "Kes on minu parem teine mina?"

Inimesed näikse ikka päris sassi läinud olevat. Tuleb välja, et kõik tahavad Batmanid olla! Alleaa!

Aga mõtleme nüüd üheskoos järgi, et mis mees see Batman üldse on? Mees, kellel on kodus latekskostüüm ja must keep koos kummimütsiga, millel on kõrvad! Mees, kes kannab liibuvaid sukki ja kelle peaaegu ainus sõber on üks teine mees -Robin. Ja nad elavad mingit salaelu! Neil on peidetud koobas, kus nad hoiavad oma autot ja kostüüme...

Ning nad võitlevad (kujuteldavate?) kurjategijatega, kelle kõige tagasihoidlikum soov on saada Maailma Valitsejaks! Kas see on normaalne? On või? Mõelge ise!

Mina oletasin ikka, et kõik tahavad olla Ämblikmehed (ÄM), sest ÄM on teatud nõrkustega ja tema ämblikuks olemine on loomuliku protsessi tulemus. Või Blibo, kes on äärmiselt normaalne inimtüüp ilma suurusehullustuse ja luuludeta (ja ilma latekskostüümita!).

Huvitav on ka see, et suur osa vastajaist peavad oma alter egoks Kassnaist. Ma oletan, et vastajad on ikka naisterahvad? No kuulge -kassnaine! See on ju klišee! Kõik naised arvavad, et nad on mingid hullult salapärased kassnaised... -aga olgem realistid -naised on sama salapärased nagu köögikombain! Alguses on tõesti nii, et ossaa- kõik läigib ja on igasuguseid võlle ja detaile täis -aga pärast, kui õpid nupud ära, siis on kõik selge, et kuhu peab vajutama, et saaks teha porgandimehu. Või lillkapsapüreed.

Ja miks keegi Kuri Võõrasema ei tahtnud olla? Arvate, et olete mingid head või? Pffff!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sa pakud maru kesiseid valikuvõimalusi. minu parem mina on d'Artagnani ja Muumimamma moodi.

Vari

Asjadest kirjoitti...

Muumimamma(MM) mulle küll meeldib. MM on täiuslik superkangelane. Aga d'Artagnan tundub küll sellise tüüpilise jõmmina, kellel on kodus probleeme olnud. Tänapäeval oleks ta ilmselt autovaras või lihtsalt pätt...