tiistaina, tammikuuta 26, 2010

Vaat kus lops! -Peeter Palusaar on tädi Salme lapselaps!

Einoh -tore lugu jälle! sain just teada, et Peeter Palusaar -see, kes on just tagaotsitavaks kuulutatud -on tädi Salme lapselaps! Ja vähe sellest - ta on õppinud isegi arstiteadust!

Tädi Salmest on mul isiklikult aga ainult head mälestused, ja kahju, kui tema lapselapsel nüüd politsei eest põgeneda tuleb.

Tädi salme pakkus mulle alati küpsist ja teed, kui ma -näiteks vanaemaga poest tulles -tema poole sisse astusin. Hiljem läksin Salmele külla juba päris ise (mis oli ettekääne, et viivitada hetke, kui ma pean tagasi "koju" minema ja vanaema mingil põhjusel minuga jälle pahandama hakkab). Salme oli ümbruskonna üks väheseid lahkeid vanatädisid -ja ega ma teisi tegelikult ei tundnudki. Vahest ehk ainult Sarve-Lindat, kes mõnikord mind vankri peale võttis ja poodi "leivaautot ootama" sõidutas. Tema oli ka väga tore.

Vahel ma panin imeks, kuidas Salme-tädi nimodi üksinda oma väikeses majakeses elab. Sest külalisi tal ei käinud.
Igatahes oli ta väga tore vaheldus minu pilvise taeva all möödunud lapsepõlvele...

Tea, kas Peeter on siis nüüd päris pätiks läinud ve?

Ei kommentteja: