tiistaina, maaliskuuta 01, 2011

Kas tõesti Taasleitud Paradiis?

















Eee...ma olen pisut hämmingus. Ma lootsin leida kelmikat ja mänglevat näitust, ent leidsin hoopis midagi muud. Kunagised elurõõmsad ja materjalidega mängivad ehted on kadunud ning asendunud süngemoeliste ja salapäraste ning isegi kurjakuulutavate sümbolitega. Valguse ja värvi asemel on luitunud vana samet ja seda varjav hämarus...
Ma ei tahaks näituse visuaalsele poolele isegi keskenduda, sest minu meelest on kollektsiooni tähendus hoopis kusagil mujal. Võimalik, et ütlematajätmistes või -mingites meile tundmatutes ja teadmata seikades. Näitus näib viitavat hoopis muule, kui Taasleitud Paradiisile. Või tundub mulle ainult, et ninna tungib väävli, märja kivi ja surma lõhn? Kas Taasleitud Paradiis (TP) on Tegelikult Põrgu (TP)? Mingi resignatsioon ja leppimine?
Igatahes on lugu süngemast süngem...

Ei kommentteja: