tiistaina, maaliskuuta 27, 2012

Tähtis on endasse LÕPUTULT uskuda

Nii tore artikkel :D

Peaaegu iga lause on puhas kuld:
1) Olen osalenud fotosessioonidel, moe- ja soengushowdes, reklaamides ja isegi muusikavideos. Mul on ka endal fotograafidiplom ja oskan häid pilte ise teha.
2) Olen moemaailmas paljude inimeste jaoks üsna tuttav ning minust on kuuldud. Miss Asia Pacific korraldajad ise kutsusid mind võistlema. Olen lihtsalt väga rahul, et olen leidnud oma õnne.
3) Seni olen osalenud iludusvõistlustel palju väiksemas ulatuses: koolis, Tallinan restoranides ja klubides. Näiteks võistlusel nimega Miss La Passion.
4) Minu jaoks pole modelliäri pelgalt moeshowd, fotosessioonid ja reklaamid, vaid see on võimalus arendada ennast ning parandada pidevalt oma figuuri ja iseloomu.
5) Pärast edukat pildiseeriat tahad rõõmuga oma tööd jätkata ja mõelda välja uusi teemasid.
6) Kõige keerulisem on aga töötada mitu tundi järjest ja olla värske isegi siis, kui ei saa piisavalt magada.
7) Mind on inspireerinud ka Annie Leibovitz, kes suutis end vaatamata kõigele leida.
8) Mul on kõrgharidus reklaami valdkonnas ja olen lõpetanud fotograafia kursused.
9) Tahan osaleda fantastiliste piltide ja reklaamide loomisel ja saada mõne firma reklaaminäoks...
* * *
Õppige, tüdrukud! :)

3 kommenttia:

irve kirjoitti...

Tal võiks olla tippfotograafia haridus.

Anonyymi kirjoitti...

Ma arvan, et vist ongi :)

Aga no enesekindlus on tõesti kaunis ja hämmastav asi.

Asjadest

Anonyymi kirjoitti...

Ma käin praegu tööotsimiskoolitusel (sic!), kus meile üritatakse järjekindlalt selgeks teha, et just selline ongi õige ellusuhtumine. Nagu sellel tšikil siis. Lõputu endasse uskumine ja kriitikavabadus ja mina olen tubli jne. Kuna teiste grupiliikmete jaoks see võib olla esimene kord elus, kui nad üldse mõtlevad, et neil tegelikult ongi õigus endasse uskuda, siis ma hoian suu kinni ja käsen endal vait olla. Peale igat teist koolitaja lauset on päris kurnav endale mõttes "Ole vait!" öelda. Aga jah, see ongi tendents - toota sellise mentaliteediga inimesi, nagu see modelli-tšikk. Kes usuvad endasse lõputult ja tihti kriitikavabalt...

-Lumi-