tiistaina, huhtikuuta 10, 2012

Naised teevad enda mõrvamise liiga kergeks

Ma ei saa sellest põhimõttest ikka veel aru, et 95% naisterahvastest ei ole oma elu ja turvalisuse kaitseks end mitte mingil moel ette valmistanud. Iga suvaline hulkuv narkar, hull ja pervert võib nad ilma eriliste probleemideta ära tappa. Neil pole kaasas ei piprapihustit, suurt võtmekimpu, püstolit ega midagi muud millega end kaitsta. Küll aga mahuvad kotti huulepulk, peegel, puudritops, peened sõrmkindad, kreem jmt ilutooted millest pole manjaki vastu mitte mingit abi. Ning isegi, kui kotis on olemas väike küüneviil, ei ole naine selle kasutamiseks vaimselt valmis. Mis sellise hooletuse mõte on?

Ma tean tegelikult küll. Naiste peas on maad võtnud omapärane kujutelm, et "kui ma halva peale ei mõtle, siis seda ka ei juhtu". Idee on selles, et naised püüavad enda vastu suunatud vägivalda ennetada esoteerilise soovmõtlemise abil.

Aga kuulge -see ei ole adekvaatne lähenemine!

Tundub, et Asjadest-blogi peab algatama rahvaliikumise "Kingi oma naistuttavale piprapihusti!". Sellest, et aastas paarkümmend siirast kellaküsijat pipart näkku saab, ei ole midagi, kui see päästab mõne tubli inimese elu (igavene elu on muidugi eraldi teema).

10 kommenttia:

PilleRiin kirjoitti...

ah, mul kunagi oli see pihusti, aga ma pole kindel, kas ma kasutada oleksin julgenud. aegus ära ja ei saanudki proovida. küll olen mõelnud, et ostaks juukselakipudeli kotti, see oleks küll maru tõhus. aga teisalt, ma ei tarbi seda elus ju.
vähemalt on mul võtmekimp ja üsna tihti ka taskunuga kaasas. ning kui on ette teada mingisse kummalisse kohta minek, siis võtangi võtmekimbu paremas taskus kätte. vot.
jälle, iseasi, kas ja mida ma sellega teha oskan-saan.

Anonyymi kirjoitti...

Väga tubli Pilleriin! Ma arvan, et Sina oledki üks vastutustundlikemaid selles grupis. Võtmekimbu-relvadest peaks aga millalgi eraldi teksti koostama, sest see on terve teadus.
Asjadest

Lumivalgeke kirjoitti...

Hahaha:D Vaene õnnetu, kes mulle pipragaasi üritaks kinkida:D Nagu Vennaskond laulab - vana hea S&W mind teenib, mustil päevil ainsana truult:)

osaline kirjoitti...

Võtmekimp? Et ründajal tekib huvi ja tormab sellega lähima ukse juurde?

Ljuda kirjoitti...

Minul piprapihustiga samad lood kui Pilleriinul ja ka võtmekimpu olen oma parema käe sõrmede vahele ära jaganud astudes pimedale uulitsale... hmm, olen alati fantaseerinud, kuidas ma röövli läbi sõiman, nii et too saba jalge vahel minema jookseb. Seda vist reaalsus ei juhtu jah? Mida ette võtta...

pilleriinu kirjoitti...

Alati võib kunsti kaasas kanda. Mul Prahas läbi pimeda pargi kõndides oli ükskord korralik kaigas kunsti pihus ja väga turvaline tunne oli...

Anonyymi kirjoitti...

Maniakk. Mitte manjakk.

Mul olid kunagi väiksed terava otsaga käärid, mida ma hirmu korral pihus kandsin, meeles kalli klassivenna õpetussõnad "löö otse lõua alla, seal on kõige valusam".

Praegu on vahel pipragaas kotis, kui on õhtu peale jäämist ette näha. Aga ma ei ole veel välja mõelnud, mismoodi siis talitada, kui maniakk peaks ründama - ütlen talle "oota!", teen koti lahti, võtan pipragaasi välja, vaatan, kustpoolt tuul on, jooksen pealetuult ja lasen gaasi? See peab ikka eriti uimane maniakk olema, kes nii kaua oodata viitsib :)

Anonyymi kirjoitti...

veel üks võimalus: olete ühissõidukis,teil on vankris 1,5 aastane laps,kes on väga suhtlemisaldis.samas trollis sõidab narkar, kes on 30-50 cm kaugusel teie titest...titt üritab suhestuda...tulemus on suht ettearvamatu...üldjuhul keegi ei sekku.mida teha?

Anonyymi kirjoitti...

1) Märkus "maniakk" kohta oli õigustatud ja asjakohane.
2) Soeta endale vedelikku pritsiv piprapihusti mitte gaasipilve tekitav balloon. Vedelik ei sõltu niiväga tuulest ning "kleepub" kauem.
3) Maniakid ei ründa enamasti päris ootamatult. Maniakk valib oma ohvri välja erinevate märkide järgi (= inimene peab näima võimalikult abitu -kuulab muusikat, on mõtteis, väljendab põhjendamatut ebakindlust ja hirmu jm). Peamine probleem on selles, et inimesed tajuvad intuitiivselt TÕELIST ohtu kuid püüavad seda vaigistada, samal ajal, kui täiesti ohutu olukord mõeldakse üliohtlikuks ning tuhmistatakse nii enda intuitsioon (pimedas sügiseses pargis jalutav inimene on ilmselgelt ohutum, kui tüüp kellega sa äsja kesklinnas tänaval tutvusid).
4) Narkomaan bussis? Sa seisad lapse ja narkari vahele ning oled valmis teda kõigiti kaitsma. Ning vajaduse korral palu abi -pöördu mõne konkreetse mehe poole ja ütle: "palun aidake mind!". Suunatud pöördumine annab 100% parema tulemuse võrraldes ebamäärase "kas keegi võiks aidata?!" palvega.
Asjadest

Anonyymi kirjoitti...

Aga mulle meenub üks lugu Tartust paari aasta tagant, kus daamel oli ridikülis ka Glock ja see ridikül oli puhvetis vähe ripakil. Tulemuseks oli segane pikanäpumees Glockiga Tartu vahel ringi jalutamas või umbes selline see lugu oli. Lihtsalt meenus.