perjantaina, lokakuuta 19, 2012

Tallinna Autobussikoondis ekspordib Eestisse slaavi kultuuri

See on tundlik teema. Kuid tõsiasi on, et TAK bussides kõlab 90% juhtudest venekeelne disko või edastab bussi raadio lausa Venemaa raadiojaamu. Jah, ma tean, et põhjuseks on eestlastest bussijuhtide vähesus. Samas jääb fakt faktiks, et TAK bussid ekspordivad ja levitavad slaavi kultuurivälja. Ning ma pole kindel, kas ma tahan sellest tingimata osa saada.

Buss on ju avalik ruum? Miks peavad siis reisijad osalema meelelahutusprogrammis, mis on mõeldud bussijuhile? Kas on ok, kui bussijuht keerab oma helivõimenduse põhja ning reisijad leiavad end äkki vastu enda tahtmist mingis ööklubis koos vene estraaditähtedega? Või oleks hoopis ok, kui bussijuht kuulaks enda valitud muusikaprogrammi kõrvaklappidest?
* * *
Igatahes on see mingi päris kahtlane teema...

4 kommenttia:

Heiki kirjoitti...

sõida autoga :)

Asjadest kirjoitti...

Eks ma vahel sõidangi aga ma ju muretsen lõimumise pärast ;)

PilleRiin kirjoitti...

väga õige tähelepanek. ja pikemas perspektiivis ei ole auto lahendus mitte.

väga väga naine kirjoitti...

See reklaame jooksutav telekas bussijuhi selja taga edastab ka kõvasti slaavi kultuuriruumi kuulvaid reklaame.