torstaina, kesäkuuta 10, 2010

Narva

Üks vingema heakorraga lasteaedu mida ma iial näinud olen. Sisseseade on väga külluslik ja uus

Hoovides on palju nõukaaegseid ronimispuid, mis on kenasti värvitud ja toimivad

Mis värk selle helesinisega ikkagi on?


Rekonstrueeritakse staadionit

Hariduse tänav
Stalinlikud pargipingid puhkenurgas
Narva hämmastas mind sama moodi nagu Paldiski. Linn on väga puhas ja korras. Kõikjal on eestikeelsed sildid ja reklaamid (keeleseaduse mõju?). Mänguväljakud on väga korralikud ja lagastamata . Helesinist värvi pole eriti näha (mõned erandid siiski on). On päris palju georgi-linte -kuid veel rohkem on ilma georgi-lintideta autosid. Kaks võõrast inimest rääkis ka eesti keelt. Üldmulje oli igati hea.

3 kommenttia:

Lumivalgeke kirjoitti...

Helesinine on õigeusklike venelaste kultuuriline traditsioon. Enamasti värvitakse sellega aknaraamid/luugid, uksed ja liistud. Kui õigesti mäletan, on sellel kaitsev funktsioon - taeva helesinine kaitseb kurja sissepääsemise eest või midagi taolist.

tomm kirjoitti...

Mulle räägiti lapsena, et sinine pidi kärbsed eemale peletama.

6-7 aastat tagasi viimati Narvas käies rääkisid mulle kohalikud, et sealsed töötud ja penisionärid on kõik heakorra eest seisma pandud. Iga vanja, kellel midagi teha pole läheb tõmbab luuaga kaks korda päevas oma piirkonna üle. Ja tõesti - ma ei näinud vist kuskil maas suitsukonisid. Isegi sihvkaläbu ja tatistamisjälgi polnud kuskil. See viimane on suht müstika - mille poolest Tallinna või Tartu venelased Narva omadest erinevad?

Katarina Kotselainen kirjoitti...

Mulle on ka keegi nagu öelnud, et see sinine pidi olema kärbeste vastu...