keskiviikkona, kesäkuuta 02, 2010

Teateid Kontorist

Läksin Kontorisse tähitud kirja viima ja ja nõudsin kirjale lisalehe kinnitamiseks klambrit.
"Sul endal klambreid pole või?" küsis kontoritöötaja "Need on minu klambrid..." (märkasin, et töötajal on kahte sorti klambreid -värvilised plastikkattega ja tavalised vasest klambrid)
Mina: "Anna nüüd klamber siia, mul on vaja!" muutusin sellise bürokraatia peale kannatamatuks
Töötaja: "Unustasid enda klambri võtta jah?"
Mina: "Jah...-anna nüüd klamber!"

Töötaja ulatas mulle suhteliselt vastumeelselt tavalise vaskklambri (värvilised on eraldi topsis)
* * *
Väga huvitav, mis hetkest hakkavad riigiametnikud riigi vara enda omaks pidama? Need olid tegelikult ju KÕIK Eesti Vabariigile kuuluvad klambrid?! Isegi värvilised!!

Justnimelt -miks ma ei saanud värvilist plastikkattega klambrit?! :(

2 kommenttia:

Katarina Kotselainen kirjoitti...

Vask on kallim ja eks ta arvas et sa tahad pärast legeerida.

Asjadest kirjoitti...

Vaevalt küll. ta tundis lihtsalt, etta jääb klambrit lubades ISE vaesemaks. Kuigi nagu ma juba ütlesin -need polnud TEMA klambrid.