keskiviikkona, huhtikuuta 29, 2009

Pärnu rand


Eile, kl 16.37

6 kommenttia:

Kristjan Kuru kirjoitti...

Sellise liiva sees küll kartul kasvama ei lähe.

Ivari kirjoitti...

Mul oli sama mõte, et keegi paneb kartulit. Või on nad suure traktorsõela hankinud muruniiduksõela asemele?

Asjadest kirjoitti...

Isand kant! Kas te võiksite ennast üldsusele paari sõnaga tutvustada? Võiks ilma vigurdamiseta vastata järgmistele küsimustele:

1) amet
2) ambitsioonid
3) inimtüüp
4) huvid
5) seisukohad ja põhimõtted
6) koostöövõimalused

?

Ivari kirjoitti...

1) Aednik
2) Tegelt ma tahan kunagi suuta paljundada mõnda teatud taime, mida veel keegi eriti paljundanud ei ole.
3) Ma ei oska inimesi tüüpideks jagada. Enamuse meelest olen vist veits imelik.
4) Loodus, taimed, fotograafia, mõtlevad inimesed. Ja ma kogun endiselt natuke marke, mis sest et see pole enam moes.
5) Ei ole seisukohti ja põhimõtteid... Poliitika on mõttetu ja religioonil pole vahet mida uskuda...
6) Kas peab alati olema koostöö?

Üldiselt, vabandust, kui segasin liialt!

Asjadest kirjoitti...

Ei, ei -mind päriselt huvitas. Just korviblogiga seoses. Et selline uudne asi -korviblogi.

Ivari kirjoitti...

Ei ole ju enam eriti uudne, see seisab mul juba paar aastat - kuna hetkel autot ei oma ja Tallinnas pole paju vabalt vohamas.

Pajualane koostöö on muidugi võimalik!