torstaina, joulukuuta 17, 2009

Mida mehele jõuluks kinkida? Vastus on siinsamas!

Sajad naised üle maa vaevavad selle küsimusega praegult pead. Kas kinkida mehele parfüüm -nagu eelmisel aastal? Või uued sokid? Siidilips? Taskunuga? Rahakott?

Aitab silmakirjatsemisest ja valehäbist! Tubli mees ei vaja mitte lipsu (kui triiksärgil ülemine nööp lahti jätta, on täpselt sama ilus nagu lipsuga), rahakotti (raha saab ka taskusse panna) ja parfüümi ("mina küll mingit ebameeldivat lõhna ei tunne...") vaid korralikku püstolit!

Jõuluvanale ongi see asi lihtsaks tehtud, sest Citysec ja Taktikalise Laskmise Keskus müüvad G17-t hinnaga 9200 kr/tk -mis on ju väga hea hind. Jahipaunas on müügil aga 1 kasutatud G17 hinnaga 7600 kr/tk.

Muide -peale G17 saamist normaalne mees mingeid muid kinke enam ei tahagi. Ta on eluga täiesti ja lõplikult rahul... ;)

9 kommenttia:

Kristjan Kuru kirjoitti...

No kasti padruneid võib alati kinkida.

Asjadest kirjoitti...

Just! Sellesmõttes ongi tegemist ideaalse kingitusega, et peale püstoli kinkimist võib aastast-aastasse kinkida sama kaubaartiklit ilma, et see saamisrõõmu vähendaks.

Lumivalgeke kirjoitti...

Mhm. Ma tunnen end nii diskrimineeritult kohe. Miks ei võiks olla üleskutset meestele kinkida oma naisele üks ilus püstol? Ma ei tahaks küll elu lõpuni ei jõulu- ega sünnipäevanänni, kui keegi mulle CZ75B kingiks. Musta. Samas mul tekiks kohutav vajadus midagi samaväärselt kaunist vastu kinkida ja see on suht võimatu missioon... Dilemma. Soovitus on siiski asjalik:)

Asjadest kirjoitti...

Väga huvitav, Lumi. Miks just eelmainitud mudel? Mis otstarbeks ta mõeldud oleks?

Lumivalgeke kirjoitti...

CZil on minu jaoks kõige sobivam tasakaal, 75B on neist kõige ilusam:P Mul on hea seda relva käes hoida ja ta meeldib mulle. Lasta pole õnnestunud, niiet ei tea, kas see nii suure ja raske relvaga ka hästi välja tuleks. Aga KV USP on minu jaoks näiteks väga tasakaalust väljas (eriti selle värdja plastsalvega), mulle ei meeldi teda hoida ja mul on temast ebamugav lasta. Ilusatel asjadel ei peagi muud otstarvet olema kui ilus olla;) Ega mul temaga muud teha ei oleks kui mõnikord tiirus harjutamas käia. Aga praktilised kingitused ei ole kingitused. Ilu on oluline:)

Asjadest kirjoitti...

Ilu ei tasu kunagi alahinnata! :)

Tegemist on ju väga asjaliku püstoliga. Tal on vist fiibrist esisihik ka?

Lumivalgeke kirjoitti...

Ei tea (ja poosetamise mõttes guugeldada ei viitsi:D), aga ta on edev. Kunagi proovin järgi, kas ka hea.

Minu pööripäevaüleskutse on igal juhul - mehed, kinkige oma naistele ilusaid asju. Näiteks püstoleid.

Mati kirjoitti...

Hea idee jah, kuna saab lõpmatuseni lisavidinaid jurde kinkida järgnevate jõulude ja sünnipäevade jooksul. Mulle kingiti nt. AK'le uus ergoomiline käepide (väga MUGAV, lasketulemused kindlasti paranevad:) ja juba tean mida tahan sünnipäevaks ja järgmiseks jõuluks (punatäpp sihik, uus laesäär koos picatinny siinidega ning esimene käepide). Siis on täielik nirvaana käeulatuses juba......

Asjadest kirjoitti...

Ära langa stampmõtlemisse -kes keelab sul AK-le ka muid huvitavaid asju külge pookida? GPSi, mobiilihoidikut, kestapüüdjat, laternat, peeglit (painduva jalaga peegel on kasutusel mõneski politseiüksuses -et saaks ümber nurga vaadata), sammulugejat, joogipudelit...