Swedbank on välja mõelnud järjekordse noorte alateadvust manipuleeriva reklaamikampaania.
1) Avasta. -see võib tähendada vaid üht: "võta laenu ja mine reisima!". Kõik noored tahavad ju reisida, eks? Täis usku, et reisimine muudab nad paremaks jne. Kuid pangaonud jätavad mainimata, et tegelikult ei muuda reisimine noore elus muud, kui koormavad teda rahaliste kohustustega.
2) Kehtesta. No see on juba täielik...-ma ei teagi mis. Manipuleerimine? Kas see ongi see mida pank noortele ütleb: "Kehtesta ennast raha abil!". Mitte teadmiste või isiklike loomuomaduste abil? Ei? Et siis ikkagi raha abil?
3) Loo. Hüva, loomisest võib veel aru saada, et on vaja võtta laenu, et osta vajalikke materjale või arendada mõnda paljulubavat ideed.
* * *
Kokkuvõte: Pankuritel on noortest täiesti savi.
tiistaina, tammikuuta 24, 2012
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
Soovitan sulle uue küsitluse teema blogis: "Millele oled kulutanud oma õppelaenu?".
Väga hea :)
Sa poiss kus on alles tore aarialane!: võtab võdisema:)
Lähetä kommentti