tiistaina, elokuuta 14, 2012

Kodanikud! Klaastaara kogumiskonteinerid ei vasta EL müradirektiivi nõuetele!


Õudne! Mis toimub?!! Eestis toodetud klaasi kogumiskonteinerid ei vasta direktiivi 2000/14/EÜ nõuetele ega kanna garanteeritud helivõimsuse tähist (Lwa)!!? Me võime ju nii varsti kõik kuulmiskahjustuse saada! Direktiiv nõuab artiklis 13 vankumatult, et ümbertöödeldava klaasi kogumiskonteinerid (definitsioon I lisa, punkt 22. Mõõtmine: III lisa, B osa, punkt 22) peavad kandma garanteeritud helivõimsuse (e. müra) tähist. Aga meie vingetel konteineritel pole seda kuskil! Mis nii saab? Kui ma viskan pudeli konteinerisse ja see teeb kukkudes jube kõva häält, võin ma pikapeale kurdiks jääda!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

See on hea võimalus naabritele neist vabanemiseks. :-D

Oh- Ma Armastan Euroopat!

Kant kirjoitti...

Elades suures kortermajas:
1) ei meeldi mulle, et iga kord, kui klaastaarat konteinerisse viin, tuleb kolina peale akendele vähemalt kümme inimest kes jõllitavad minu suunas.
2) tööle/poodi/parki minnes pean mööduma sellest koledast rõvedast rohelisest konteinerist, mis juba ise mõjub kui keskkonnareostus.

Seega pole mul midagi selle vastu kui keegi need asjad keelustaks.