keskiviikkona, elokuuta 08, 2012

Swedbangal oli Triikimiskeskuses mingi salajane or...oleng?!




No mis jälle toimub?!! Tundub, et rahas suplevad pangaonud on hakanud mingeid eriti teravaid elamusi otsima ja korraldanud endale Triikimiskeskuses väga salajase ja kinnise...peo? Või misasja? Sulgesid terve parkla ja palkasid isegi valvuri, kes võõraid eemale peletaks. Ja miks aknakatted alla on lastud?! See kõik on väga-väga imelik...-ja mis eriti vihatekitav -nad teevad seda kõike MEIE RAHA EEST!

9 kommenttia:

Mad Max kirjoitti...

No väga imelik on sellist juttu siit blogist lugeda. Oled ju olnud alati üks põhilisi kapitalistlikule tarbimisühiskonnale takkakiitjaid.

Praegune jutt tuleks justkui mõne "prole" suust:))

Asjadest kirjoitti...

Mina pole kapitalistlikule süsteemile kunagi takka kiitnud. Kuid mulle on südamelähedane Sammalhabeme moto: Looduses peab valitsema tasakaal! Me peame leidma harmoonia tarbimise ja säästlikuse vahel -kui me räägime inimeste ellujäämisest. Kui me räägime loodushoiust, tuleks inimestest vabaneda (kuid ka inimesed on osa loodusest!) või pöörduda tagasi koriluse juurde.

Muide mulle tundub, et isiklikult pooldan ma enim kogukondlikku süsteemi, kus asjade üle otsustatakse väikestes omavahel seotud ja heas läbisaamises kogukondades. Märksõnaks on vabatahtlik koostöö (mitte klassivõitlus ja vastandumine). Sest kui sul on kott kulda, siis ükskõik kuidas sa seda jaotad -lõpuks on kogu kuld ikka kõige kavalama ja targema valduses. Seega, ei lõpe maailmast ebaõiglus enne, kui me tegutseme koostöös ja vabatahtlikult. Mitte süsteemi poolt sunnitult.

Mad Max kirjoitti...

Sammalhabe jutuga olen ka mina nõus, lihtsalt arvan, et "pereväärtustele" takkakiitmisega ongi tasakaal paigast läinud - kiidetakse nii kõvasti tarbimist (sigimist, majanduskasvu), et kassid (sisulised väärtused) on pagendatud üksikule saarele.

Perekond = ületarbimine.

Ja see ei tee mind proleks, kui karjun - tee vabaks kassidele!

Anonyymi kirjoitti...

Noh, jah -sellesmõttes minu seisukoht tõesti erineb, et ma ei arva, et hiina probleeme tuleks eestis lahendada. Et vee säästmine Värskas, aitab leevendada veepuudust Etioopias (meenutame ka, et järvedest-jõgedest aurub pidevalt rämedalt vett ja sajab alla jumalteabkus. Kui üldse sajab). Või et eestlaste arvu vähenemine parandaks elutingimusi Mumbais. Meil puudub vajalik kriitiline mass, et tehteid mõjutada.
Asjadest

Mad Max kirjoitti...

1 eestlane = 6 aafriklast
(tarbimise järgi)

ja ega ma tahagi maailma parandada

tahan öelda, et nimetagem asju õigete nimedega

sõjad pole maailmas mitte selleks, et saaksid sõdida need kes ihkavad peksta-põletada-tappa

sõjad on selleks, et pereema saaks 1 liitri piima järele sõita maasturiga

Eestlased on 25% kõige rohkem tarbiva riigi hulgas maailmas.

Valge pereema on põhjus, miks USA peab minema ja tapma inimesi "seal teisel pool".

Anonyymi kirjoitti...

Ma jälle ei mõista. Nafta pärast on USA sõdinud parimal juhul vaid Iraagis-Kuveidis. Liibüas sõdisid nafta pärast Itaallased-prantslased-taanlased (tõsi küll, taanlased oma loll-talupoeglikus aususes sõdisid ilmselt siiski ideaalide eest).

Kunagi püüdis Hitler nafta pärast hõivata Kaukaasiat ja venelased vallutasid Rumeenia...

See on ju köömes võrreldes sõdada pika ja kuulsusrikka traditsiooniga? Näiteks hutud ja tutsid nottisid üksteist lihtsalt mingi arusaamatuse ajel. Ka moslemid tegid Indias kohutava laastamistöö üldsegi mitte nafta pärast. Samuti igasugused kommud. Kõik nad võitlesid mingil muul põhjusel, kui nafta.

Ja võtame kasvõi need iraaklased. Kui jänkid neid seal ei kantseldaks, kulutaksid nad oma nafta mingitele veel nõmedamatele asjadele, kui piimapakk. Näiteks araablased hakkasid kõrbesse pilvelõhkujaid ehitama ja merre tehissaari kokku lükkama -nafta eest. Mis selle point on?
Asjadest

Mad Max kirjoitti...

Ma tõesti ei saa aru, kas räägid tõsiselt või teed nalja?

Ilma USAta ei oleks sind ega sinu "unelmate Eestit"!

Anonyymi kirjoitti...

Ma suht tõsiselt räägin. Miks ei oleks?
Asjadest

Lumivalgeke kirjoitti...

Mul oli täna päev otsa elekter ära. Poleks amide MREsid, ma poleks hommikul kohvi ka saanud. Aga neil, näe, on süsteem, et paned tilga vett kilekotti, toimub reaktsioon ja põlemine käib täie hooga - soenda vett ja tee süüa. Elu nagu lill, ela või maailma lõpp üle.

Ma tean amide hümnist sõnu rohkem kui enda omast. Midagi nad ikka teevad järelikult õigesti, kui kogu maailm tahab nemad olla:)