perjantaina, lokakuuta 16, 2009

Vali endale sobivad küüned (interaktiivne mäng)

Mäng toimub kahes kategoorias: IK - ilusaimad küüned; KK - koledaimad küüned.

Minu valik: IK nr 5; KK 38.

Ilusat varianti on tegelikult muidugi peaaegu lootusetu valida -samas, kui KK puhul on valik lausa pealetükkiv. Nr 5 võitis kuna oli suhteliselt klassikaline ja selge. Punast kleiti kasutades saaks isegi hakkama...

KK 38 edestas konkurente oma julge labasusega ning värvikombinatsiooni selge vihjega levinud tolmuharjadele (sellised plastikust, millega kapi pealt tolmu pühitakse -pulga otsas).

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Number 3 on mõnus, jätab mustvalgena auto rehvi mulje. See oleks lahe kui sõrme otsad oleksid nagu auto rattad.
nr 7 on eriti lame. veel nõmedam oleks sodiaagi märkitega.
Muu pläraga ma nagu olen harjunud. Roosa ja kulla-karralised eriti ei meeldi.

Lumivalgeke kirjoitti...

Väkk taaskord. Iga viimane kui üks on nii fantaasiavaene ja labane, et süda läheb pahaks. Nr 17 on ainus, mida ma oleks nõus kandma, kui ta oleks veerand pildil kujutatud pikkusest. Kõik teised põletaks ära või laseks õhku. Rohkem selliseid painajalikult inetuid asju siit ploogist näha ei sooviks:P

Asjadest kirjoitti...

Misasja, Lumivalgeke?! Sa vaata ringi -kõik kasutavad neid! Kunstküünetööstus on narko -ja relvatööstuse järel tulude poolest teisel kohal. Tuleb ikka moodne olla...

irve kirjoitti...

Vaatasin neid eest ja takka ja jõudsin arusaamisele et 38 on kindlasti kõige õudsam.

Ilusaimat keeldun leidmast.

annushka kirjoitti...

mulle meeldib nr 4 päris kõvasti kohe. kunstküüned on minu jaoks problemaatilised selle poolest, et siis ei saa ju midagi teha, küüned takistavad elamast! koledaim on nr 6 või siis 32, imelikud käkerdised mõlemad...

oo, muideks, täna nägin kohvikus keskealist meest, kes oli ennast naiseks teinud, juuksed ja miniseelik ja rinnad ja puha. nägu oli ainult pubivanamehe moodi. ja tal olid prantsuse kunstküüned, sellised "naturaalsed", valge äärega. mina küll jahmatasin, just nende küünte pärast...