tiistaina, joulukuuta 28, 2010

Häiriv iroonia

Märkan, et viimastel kuudel kipuvad blogi sissekanded imelikult sarkastiliseks ja irooniliseks muutuma. See häirib, kuid ma ei oska ka midagi ette võtta.

Kohati tundub, et iroonia ja sarkasm on mingid enesekaitsemehhanismid. Kuid mille vastu? Miks ma naersin äratundvalt, kui naabrimees ütles lund visates "Life is a Bitch"? Tahtsin naabrimehele meeldida või? Ehk teeb mind ärevaks hoopis see, et majja tuli Koer ning ma kalkuleerin võimalust, et pean järgmised 15a ärkama kl 06.00, et teda jalutada, ja saan uinuda alles kl 23.30 -peale õhtust jalutuskäiku? Kas ma kardan alati ootamatult (ent regulaarselt)saabuvat rahapuudust? Olen ma närvis, et ei suuda ära teha ammulubatud töid? Või valdab mind mõni muu ebakindlus? Ehk on aeg kulunud lihtsalt pidevalt kiirustades ilma, et oleks olnud võimalust nö hinge tõmmata? Järsku on kõik tegelikult väga super ja sarkasm on vaid süütu ulakus?

Aru ma ei saa. Ma ei mõista oma tundeid. Tõeline klassika.

8 kommenttia:

Kristjan Kuru kirjoitti...

Mis tüüpi koer on?

Lumivalgeke kirjoitti...

Ma olin koolis alati see, kes käe hästi kõrgele ajas ja vigises, kui mitte keegi vastust ei teadnud:D:D:D Koer on saluki:P

Sarkasm ja iroonia on kaks väääga erinevat asja, muidu. Ja kaasnevad elus kibestumisega, olgu põhjused mis tahes. Uudised üldiselt on täitsa piisav põhjus. I know.

Üldse. Koerad lähevad välja siis, kui inimene suvatseb üles ärgata. Va siis, kui tegu on Harrissoniga, misjuhul koerad lähevad välja peale seda, kui inimesel on 0814 alanud haukumisest villand saanud ja ta ennast voodist välja ajab. 0600 ja 2330 on esimese paari kuu teema. Koertel saab see jõle aeg kiiresti otsa. Erinevalt lastest. Ja need paistad sa olevat edukalt üle elanud. Niiet mitte meelt heita! :D

Lumivalgeke kirjoitti...

PS: mis mõttes HÄIRIV iroonia?:P Iga toimetulekumehhanism on hea ja ilus, iroonia on aga jumalate (loe: Jumala, kui soovid) lemmikvõte inimeste elulooraamatute kirjutamisel.

Anonyymi kirjoitti...

On see Saluki nali või tõde?
Kui tõde, siis saan ma aru, et värskel koerapidajal on ka jänestega hipodroom.

Asjadest kirjoitti...

Tõde. Kuigi hipodroomi pole -ent salukid pididki üldises plaanis suured pikutajad ja lebotajad olema -välja arvatud ajal, kui nad jooksevad või saaki jälitavad. Saak võib olla aga põhimõtteliselt iga kiiresti liikuv väiksematsorti asi.

Pean kuskilt ilma okastraadita heinamaa leidma...

Lumivalgeke kirjoitti...

Suviti teevad hurdainimesed suht igal nädalavahetusel maastikujookse - "jänesega" ja puha. Juba viidatud Koertekoja hurtade alasektsioonis hõigatakse alati välja ka. Väga asjalik ajaviide;)

Muidu on salukid, nagu suuremad hurdad ikka, diivanil lebotajad ja kaminatule silmitsejad, kui parasjagu tööd, ehk jahti, ei ole.

raina kirjoitti...

Koera silitamine pidi kõvasti stressi maandama (äkki siis sarkasmi ja irooniat ka) aga muidugi on ju teil nii nummi koer

Asjadest kirjoitti...

Oi, Raina -tore Sind siin näha! :)

Tervita kõiki!
PS muide, mul on ironclad-i kataloog! Ja mul on sellega konkreetne plaan ;)