keskiviikkona, toukokuuta 05, 2010

Kadunud teemad

Vahel märkan ehmatusega, et mingitel hetkedel tohutult tähtsad teemad on täiesti maha vaikitud. Näiteks:

1) Mis on saanud Bosoni osakese otsingutest? Tegemist on ju mitu miljardit eurot maksnud projektiga ja mõelda vaid, kui osakest ei leitagi?
2) Seagripp. Miks inimesed massiliselt surema ei hakanud nagu räägiti? Ja mis sai nende miljoniliste gripivaktsiinikogustega, mis vedelema jäid? Ja kas ravimitöösturid tõesti manipuleerisid valitsustega, et pappi saada?
3) Liis Lass. Kas peaaegu kooliõpikutesse jõudnud arvamus, et Liis on Blond, osutus tõesti valeks? Kas keegi kirjutab varsti midagi vastupidist? Ja kui kirjutab, siis kus on Tõde?
4) Kas transrasva kasutamine viis Kalevi Kommivabriku müügini? Kas Evelinil oli siiski õigus?

5 kommenttia:

irve kirjoitti...

1. Bosonit otsitakse edasi ja masin võtab aina suuremaid võimsusi üles. Masin on paraku alles esimene etapp otsingus, sest masin genereerib kohutavates kogustes andmeid. Neist andmetest tuleb boson välja kaevandada. Nii olen aru saanud.

2. Seagripp oli, nii nagu mina seda mõistsin, suuresti ravimifirmade võimendus. Suremus sellesse oli sama, aga kuna gripp "eristus", oli võimalik hoolitseda, et uudistesse jõuaks X surnut riigis Y. Gripivaktsiinitootjatel oli vist ajaloo parim aasta. Seega tasus turundus igakülgselt ära.

Ülejäänud küsimustes mul arvamus puudub

Lumivalgeke kirjoitti...

1)Bosoni otsimine edeneb ja minumeelest on isegi Postimehes sellest juttu olnud mõned korrad hiljuti.

2)Surdigi ju massiliselt, grippi surrakse masendavalt palju tänapäeva meditsiini arengut silmas pidades. Ülejäänud vaktsiinitonnid valati kanalisatsiooni, kui ma Postimehe artiklist õigesti mäletan. Varsti on hulk gripikindlaid rotte liikvel. Pole üldse maha vaikitud teema ju, pidevalt on kuskil midagi juttus sellest, et paanika osutus asjatuks.

3)JUMAL TÄNATUD, et ei ole ammu räägitud.

4)Müük viib selleni, et Evelinil saab õigus olema, ma kardan:(

Asjadest kirjoitti...

Mis sul Lumivalgeke Liisi vastu on? Kas olete sõbrannad?

Lumivalgeke kirjoitti...

Kas ma olen sind kuidagi solvanud? Palun vabandust, kui olen, tahtlikult küll ei teinud:(

Asjadest kirjoitti...

Ei solvanud, ma niisama tunnen huvi, et...

Kuna Liis on ühiskondlikult väga Tähtis Sümbol, siis tunnen teatud vastutust, et kõik oleks tasakaalus ;)