torstaina, elokuuta 16, 2007

Tere Inno ja Irja!

Tere!

Tahaksin oma südametunnistuse vaigistamiseks pärida mõne asjaolu kohta, mis puudutab teksti "Tüdrukute Klubi".
Põhimõtteliselt on tegemist ju nö tõsielul põhineva tekstiga, eks? Ja seega ka "Väikese Magusa Kättemaksuga"?
Nagunii on. Ühesõnaga -võimalik, et "Kroonika" peatoimetaja ei ole tõesti väga arenenud südametunnistusega isik -ja on sellise karmikäelise avalikustamise ära teeninud...- kuid sellest hoolimata hakkab asi mulle pisut julm tunduma.

Kirjutasite kunagi ühes vastuses, et inno avalikustas Ingridi kirjad seoses vajadusega kaitsta ennast laste hooldusõigust puudutavas kohtuvaidluses.

Ma olen asjast nii aru saanud, et nüüdseks on lahutusprotsess nö lõppenud ja "lastejagamine" otsustatud? Kas sellega ei lange ära ka otsene praktiline vajadus Ingridit (ja "Tüdrukute Klubi") saboteerida? Ma kohe räägin miks ma nii arvan.

Esiteks on Peatoimetaja ju ikkagi jätkuvalt lastega Ema (teda on nähtud koos lastega pop-i poes riideid proovimas, ja nad tundusid igati kenad ja armastavad olevat- kuigi ilmselt on Ingrid nüüd ka pisut püüdlikum) ja lastega emasid ei tohiks liigselt kottida. Pealegi pole ta suuteline teile samaväärsel ilukirjanduslikul tasemel vastama.

Teiseks see, et te põletate ju kõik sillad. Kujutan juba ette, et ilmselt olete kõigi Eesti ajakirjanike jaoks nagu 2 pidalitõbist kelle üle isekeskis irvitatakse (kuid kelle blogi ikkagi loetakse) ja kelle kaastöid ükski ajakirjandusväljaane avaldada ei võta...Kas see ei tähenda pikemas perspektiivis rahalist kaotust?

Lisaks sellele paneb blogi külarahva ebaviisakalt tagarääkima ja igasuguseid vandenõuteooriaid punuma. Nii ringleb rahva seas kuulujutt, et Irjal on Innole "halb mõju" (- või oli see vastupidi?). Et: "Irja oli varem nii kena pikkade juustega hoolitsetud tüdruk, aga nüüd käivad Innoga murumütsid peas ja näod rasvased nagu tolad". Selle mõtte avaldas tõsiküll äärmiselt maniküüritud küünte ja püüdlikult blondeeritud juustega naisterahvas -ja ilmselt on tegu mingi isikliku arvamusega (mitte Ingrid).
Samuti on osa külainimesi kindlal arvamusel, et "kui 1 mees tahab oma lapsi näha- siis ta teeb ükskõik mida, et neid näha- mitte nagu Inno, kes kaperdab ilmapeal ringi ja pole mitu kuud poisse vaatama läinud".

Nii et: mis värk toimub? Kas avalikustamine on veel ikka õigustatud ja asjakohane? Järsku see vaid pikendab asjatut ja verist sõda? Nii nagu punaarmeegi ennast asjatult Berliinis verest tühjaks jooksis ja sakslased asjatult riigipäevahoonet kaitsesid? Või...? Aga vahest ongi sõda ka sõdimise enda pärast omamoodi täitsa põhjendatud...?

Tervitades ja lugejate poolt kõigile selle blogi kangelastele igati kõike paremat soovides. Ja loodame salamisi, et ühel kenal päeval istuvad Ema, Isa ja Lapsed -ning muud Kodakondsed taas ühiselt mõnel ilusal suvisel piknikul ning lasevad soojadel moosipallidel hea maitsta.

Ma ootan vastust kah muidugi.

8 kommenttia:

helle kirjoitti...

OLen ammu mõelnud,miks keegi Tähismaade asjus sõna ei võta. Ma ise olen ka muidugi vaikinud. Tänan selle kirja eest. Ootan, mida vastatakse.

Anonyymi kirjoitti...

Olen nii Inno kui ka Ingridi vana tuttav ning viimastel kuudel on hakanud mulle üha rohkem ja rohkem tunduma: vaene vana hea Inno armastab Ingridit rohkem kui kunagi varem. Just seepärast ei saa ega saa ta temast üle. Irja on lihtsalt pettekas, hale katse Ingridit armukadedaks ajada. Kas keegi täie aruga lugejaist kujutaks ette, et mõni mees 2 aastat pärast oma naise mahajätmist ainult ja vaid sellest eks-naisest kirjutaks - järelikult ka mõtleks? Ei-ei. Ma ei saa ainult aru, kuidas Irja seda talub ega mõista.

Anonyymi kirjoitti...

Just, nii on. Armastab. Ei suuda taluda, et Ingrid saabki üksi hakkama. Aga loomulikult eitab kõike, sest jah, Irjaga koosoolemine ei lase kainelt mõelda. Muidu saaks aru, et avaliku ja ühepoolse rünnakuga ta oma poisse ei saa.

Irja ilmselt saab aru, et rünnakud poisse lähemale ei too, sest temale oleks see ainult kahjuks. Ei saa siis mööda Läti randu keppimas käia, kui poisid kasvõi osa aega isa juures veedaksid. Innole jääb ilmselt mulje, et Irja toetab tema ristiretke, kuid tegelikult on vastupidi. Mida verisem võitlus, seda kindlam võib Irjake olla, et Inno jääb 100% talle.

Asjadest kirjoitti...

Ahaa- see armastamise-faktor on küll väga huvitav!
Aga anonüümse mõtteavaldaja avaldatud mõte, et "Muidu saaks aru, et avaliku ja ühepoolse rünnakuga ta oma poisse ei saa" on kahtlane mõte.

Ma saan asjast nii aru, et Peatoimetaja teeb omaltpoolt KÕIK, et Inno lastega kohtuda ei saaks?
Aga see on ju samaväärselt kuritegelik ja julm, kui Inno peetav sissisõda!!

Ega siis laps süüdi pole, kui vanemad kisklevad. Lapsel on ikka nii isa kui ema- isegi kui emal pole enam meest ja isal naist. Lapsi ei tohi isast distantseerida! Ma ei usu eluilmaski, et Inno on "nii kuri mees", et "rikub lapsed ära".

Pigem oli vist Peatoimetajal vaja rohkem lastega tegeleda- mida ta nüüd ka hästi teha saab?

Igatahes- Inno ja Ingrid võiks mingi diili teha, et kui lapsed saavad Innoga aega veeta- mis on nende põhiseaduslik õigus :)- siis ei paljasta ka Inno Tüdrukute Klubi saladuste üksikasju.

Kuigi minu meelest on väga tänuväärne, et selline kehklemine mingi Tüdrukute Klubiga "kuhu kuuluvad haritud ja edukad naised" saab oma tõelises olemuses paljastatud ja selle võlts kullasära võib väärikalt tuhmuda. Igasugune haibitud jutt "edukatest ärinaistest" on mulle alati kahtlane tundunud. Nii nagu ka see hiljutine lollus Õhtulehes "milliseid kelli kannab eesti eliit?". No kuulge- mis eliit need kaupmehed siis ikka niiväga on? Neil on ju vaid pisut raha. Eliit peaks tähendama siiski inimesi, kellel on põhimõtted, mis näitavad ülejäänud ühiskonnale teed ja aitavad meeles pidada südametunnistuse olemasolu.

Aga need ärinaised...- ma pole kuulnud eriti palju säravaid seisukohavõtte sealtpoolt. Marju Lauristin küll jah- aga temal pole ju oma äri?

Anonyymi kirjoitti...

Ma ei usu, et Ingrid seda mingiks klubiks nimetab, või kui, siis ainult naljaga pooleks. See on Inno pandud nimi. Igal naisel on ju sõbrannad, ja miks peaksid Ingridi sõbrannad olema vähem haritud ja edukad kui tema ise?

Anonyymi kirjoitti...

anonyymi- Inno jutu põjal ei saa neid naisi küll edukaks pidada. Samuti mainis seda nime ajakirjanduses just keegi nn tüdrukutest. Ning mis on üldse see edukuse mõõdupuu? Vahest õnnelik perekond ja maailmaga rahul olevad inimesed?

Või hoopis eputamine punase sportauto ja tööalase karjääriga?

Inno kirjoitti...

Ma ei saa aru, miks keegi muga otse ühendust ei võta, selle asemel seljataga susitakse ning igasugu lollusi välja mõeldakse?

Kogu minu tegevus seoses Ingridiga on seotud AINULT, et ümber lükata kõik need valed, mida Ingrid pidevalt juurde toodab. Ma ei saa lihtsalt lasta end kottida, nii nagu ma seda varem tegin. Ma pean end lõpuks ometi kaitsma. Kurjale ei saa vastata heaga, kurja vastu peab olema kuri. Vastasel korral hävitab kuri kõik hea. Olen seda oma nahal kogenud.

Ja head peavad kokku hoidma.

Anonyymi kirjoitti...

Innole...

Sina lihtsalt avaldad einult neid kommentaare , millistes sind ja sinu käitumist õigustatakse... tundub, et neid on aga väga vähe, millega muidu seletada asjaolu, et Eesti ühes loetumas blogis( Jah, tõesti) on haruldaselt vähe kommentaare. Olen ka ise kirjutanud, kuid neid Sa ei avalikusta... Jääb lootus et Sa ehk seda siin kunagi loed...