perjantaina, heinäkuuta 02, 2010

Eriti mehine marinaadiretsept

Mul on juba ammu olnud tahtmine seda teha:

1) korja metsast peotäis kuusevõrseid (kuna on juba suvi, sobivad ka suvalised kuuseoksa-otsad)
2) hangi sidrun
3) purusta kuuseokkad (võib koos rootsudega) koos sidrunimahlaga nuimiksriga puruks
4) vala peale vett (võib vist ka õli) ja pane ka meresoola (mikstuur muutub roheliseks)
5) vala kana marinaadiga üle ja jää ootama

Ma ei tea kuidas see maitseb, aga tundub väga huvitav. Varsti annan tulemustest teada.
* * *
Kuuseokka-marinaad osutus tõeliseks edulooks! Maitses väga hästi -õrnalt oli tunda värsket kuuse-maitset, mis kandis mõtted hämaratele metsaradadele, kuhu päikeselehvikud läbi rohelise metsakatuse kuldseid laike joonistavad...

Ülikõva marinaad!

3 kommenttia:

Lumivalgeke kirjoitti...

Okstega ära tee, kui võrseid ei ole - maitse oksa ja võrset, maitse on täiesti erinev. Ja valmis oksa ma nuimikserisse ka ei paneks, rääkimata selle segu söömisest pärast:D Võrsetega võib tõesti hea olla, aga kana asemel kasutaks mina siga. Ma nüüd pean ka ära proovima:D

Asjadest kirjoitti...

Ma ei maininud oksi kuskil. Jutt oli ikka oksaotstest -sellistest, mis on veel puitumata vaid alles rohelised. Hetkel on sobivad võrsed kasvanud 3-6 cm pikkuseks.

Tähtis on okkad kuidagi purustada, et roheline aine sealt välja saada. Ja ära unusta sidrunit pigistada ja vesi peale valada. Liiga kange ei tohi kah nagu olla -mitte kreem vaid ikka vedelik...

Lumivalgeke kirjoitti...

Just nii! Järgmine nädalavahtus on metsa minek, rüüstan mõne kenamate võrsetega kuuse ära ja proovin järgi:)