keskiviikkona, heinäkuuta 21, 2010

Tänane päev

täna hommikul magasin kaua
pärast naine läks lakkima küüsi
lapsed arvutis midagi tegid
oli päris rahulik hommik

siis täpselt kaheteist ajal
naine helistas teatas et meelest
on läinud üks tähtis sündmus
kuhu minema kindlasti peab

neetud värk ma mõtlesin kurjalt
et pidevalt mingid asjad
torpedeerivad kodust idülli
ja iial ei tea mis ootab

ja autot polnud ju võtta
sest naine läks lakkima küüsi
tuli bussi oodata pikalt
ja lapsed kiskusid pisut

aga pärast läks täitsa hästi
sain tasuta süüa ja mahla
ja paari mehega juttu
sain rääkida ka

hiljem männiku tiirus paar pauku
ma lasin ja lihtsalt olin
kuni tuli kaks soomlasest vana
ja siis ma läksingi ära

siis vahepeal helistas kadri
ja pakkus üht põnevat diili
aga sellega kaasnes ka teine nõudmine, mis polnud üldse nii lahe, ja nõuab mult nõustumise korral korralikku pingutust -mis on mõistagi ebameeldiv ja tekitab kindlasti parasjagu painet. nii et ma ei teagi, kuidas selle asjaga jääb. Kas pingutan ja võtan pakkumise vastu (järsku on see nö arendav?) või eelistan lihtsalt rahulikku olekut...?

2 kommenttia:

Lumivalgeke kirjoitti...

Kodune idüll on siis, kui naist kodus ei ole?:D:D:D

Kui pakkuma tullakse, tuleb vastu võtta, muidu kui otsima minna, siis enam ei pakuta...

Asjadest kirjoitti...

Tundub jah...