maanantaina, joulukuuta 22, 2008

Keegi ei armasta mind!

Olin just koju jõudnud ja vahetasin riideid, kui kuulsin kõrvaltoast E5 haledat nuttu.
E5 istus põrandal riiuli ja laua vahel ja itkes südantlõhestavalt.

Mina: "E5, mis sa nutad nüüd...?"
E5 (megatraagiliselt): "Keegi ei armasta mind!!!"

Pärast selgus, et E5 oli noomida saanud, sest ta toppis kätteseebi kummist isolaatori seebi sisse. Oma kuritegelikku aktsiooni õigustas ta väitega, et kas P1 siis aru ei saa, et talle meeldib toimetada?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ööää, "kätteseebi kummist isolaatori "- ma olen vist maalt ja hobusega et ma ei ole nii vinget seepi veel kohanud.
See peab ikka jube kange seep olema, kui teda on vaja isoleerida.

Mul on aga kodus ka uus (esimene) vedelseebi pump, ja seal küll isolaatorit ei ole, ma kahtlen kas seal isegi tihend vahel on, või toppisin ma ta pudelisse.

Asjadest kirjoitti...

Ei tasu siin tähti närida midagi. Kui on kirjas "isolaator" -siis ongi isolaator!