perjantaina, maaliskuuta 13, 2009

Tõstame ise kaitsekulutused 2%-le SKP-st!

Mul on suur mure. Mu vintpüssil puudub korralik sihik (on ainult picatinny relss). Isegi raudsihikuid pole (see on nii peen püss). Aga korralik risti, punatäpi ja suurendusega optika maksab umbes 10 000 krooni.

Kunagi siin keegi lasi endale osta 10 000 kroonise pulmakleidi? Ja pärast isegi ei abiellunud. Mis on kokkuvõttes ikka väga mõtetu ost -pulmakleit ilma, et abielluks!

Idee on selles, et tegelikult peaks kodanikud ISE muretsema, et kaitsekulutused jõuaks selle 2%-ni mida me NATOle lubasime. Me peame ju oma lubadusi pidama, eks? Noh.

Mul ongi nüüd ettepanek, et keegi võiks mult midagi ära osta, et ma saaksin oma optika-raha kokku. Pakun välja sellist väärtuslikku kraami: korralikud laste suusad + suusasaapad (sõidetud 2 korda), triitiumsihikud püstolile (tutikad!), fotosuurendi (vene oma, väga stiilne), 2 punast T-särki...

Tegelt on nii, et huvilised peaks ise küsima mida nad soovivad, ja siis ma ütlen, kas seda kaupa on saadaval või mitte.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sooviks osta arvutikuvarit,mis ei ole väikese külmetuskapi suurune,veel ostaks hästi lihtsa kirjutuslaua (ideaalne kui see koosneks 3-4 tahvlist),sahtlibokse ostaks (u 3 tk)

Asjadest kirjoitti...

Ahah. No ma uurin asja. Ehk saangi midagi maha müüa...