maanantaina, toukokuuta 11, 2009

Emod tuleks kartsa panna!

Üks asi ajab küll õudselt närvi. See, kui emod metsas starterit ja limonaadi joovad ja siis oma plastikpudelid koos kartulikrõpsupakkidega ümberringi laiali loobivad. Pluss suitsupakid + GIN longero plekktopsid jmt.

Nad käivad seal metsas istumas ja oma elust heietamas: kes kellele meeldib, millised õpetajad on lollid, kes millal purjus oli ja mis siis juhtus, kes sai oma "vanamehelt" sünnipäevaks rolleri jne., kes millisesse kooli minna kavatseb jmt.
Ja samal ajal joovad starterit ja söövad krõpse!
Ja siis kui külm hakkab, siis lähevad koju -kus "mutt" neid sooja söögiga juba ootab ja ulatab värskelt pestud sokipaari. Aga rämpsu jätavad emod enesestmõistetavalt metsa, sest nad ei tegele nii tühiste asjadega. Ega nad ei saa ennast sõprade ees taara prügikasti tassimisega alandada.

Täitsa tigedaks teeb. Ma ei teagi mis saab nii.

8 kommenttia:

Morgie kirjoitti...

miks sa arvad, et need just emod on?

Saila kirjoitti...

need ei ole mingid EMOd siis. need on lihtlabased pooletoobised olesklejad :)

Gerd kirjoitti...

Hm. Arvan minagi, et tegemist on nähtusega mis on suutnud ületada misiganes subkultuuri piire.

Asjadest kirjoitti...

Kes siis ikka metsas istumas käivad, kui mitte emod? Tavaline elurõõmus kõurik naljalt metsa starterit jooma ei lähe. Ikka emod. Kusjuures normaalne kõurik istub Estonia pargis või kuskil, kus toimub midagi.

Morgie kirjoitti...

Noh... käin minagi vahest metsas istumas, ehkki ma pole kõurik. Ja ma ei jäta ka prahti maha.
Minu meelest prahi mahajätmine sarnaneb rohkem rullnoksliku ATV-dega põristava seltskonna maneeridega. Aga metsas käib teisigi inimeseloomi. Asotsiaale, punkareid, ärimehi, koduperenaisi, lapsi, sõdureid, pensionäre. Jne.
EMO subkultuurist tean ma vähe, aga üldiselt on mulle neist mulje jäänud kui tarbijalikkusele (ja järelikult ka prahi loopimisele) vastanduvast seltskonnast.

Celtic kirjoitti...

Jah, olen nõus, noored on emostumas. Käivad ringi, õblukesed kondikuhjad, vaata veel et suurem tuulehiil pooleks ei lükka. Maailmavalu lausa kisendab silmist välja, kui korra suuremas rahvamassis kogemata satud pihta müksama on silmad peaaegu et märjad.

Anonyymi kirjoitti...

viru tsillerid käivad lihtsalt vahest roheluses lagastamas... emod passivad musta mattvärviga võõbatud pimedas toas ja mõtlevad, kuidas endale vigastusi tekitada...

Asjadest kirjoitti...

Aaa...see viimane seletus tundus päris usutav. Igatahes ma teen vist esialgu ühe hoiatussildi sinna...