maanantaina, toukokuuta 11, 2009

Teine sõber on joodik

Täna -just nagu kinnituseks Liis Lassi teemale -põrkasin poe juures kokku ühe ammuse sõbraga. 
"Sina?!" kähises ta tervituseks.
"Ohoo -tere jah!" kohmasin vastuseks ja salvestasin kohe ära tugeva viinahaisu "Mis asju sa siin ajad?". 
"Ahh, kuule, kõik on p.....-s. Tööd ei ole juba terve kuu. Kaks kuud tegin ehitusel tööd ja raha ei saanudki. Nüüd on täitsa jama. Aga õnneks on naisel töö -tema mind praegult toidabki..., auto ärandati kah eelmisel kuul ära -maksis 100 000 -seitsme kohaline. Ma tahtsin just seitsme kohalist noh....olin Soomes kaks aastat tööl ja nüüd selline värk. ma ei saa üldse aru mis toimub?! -raha pole ju ometi maailmast otsa lõppenud?!".

Rääkisime päris pikalt juttu. Sõber nägi üldsielt täitsa kobe väja -korralikud riided -aga juba kl 12.45 purjus. Ja hääl oli pikast joomisest kähe. Tal oli tsükkel käimas nagu ma aru sain.
Ta on tegelikult väga mõistlik mees, kui ta parasjagu ei joo. 

Sõber näitas mulle kaelal ja peas olevaid arme, mis ta naine talle tülide käigus tekitanud on. Üks arm oli saadud kahvlilöögist ja teine mingi keraamilise nõuga viskamise tõttu.

"Tegelikult on mul väga hea naine -aga kui vihaseks saab, siis peab vaatama, et maha ei löö" olid ta sõnad nähtu selgituseks. 

Vahepeal käis paar päti välimusega meest suitsu tahtmas.

peale pikka juttu surusime kätt ja jätsime soojalt hüvasti. Raha sõber ei tahtnud. Ta on tubli mees.


2 kommenttia:

triinu kirjoitti...

väga nukker lugu

Asjadest kirjoitti...

On jah. Eriti karm on see, kui sa näed, et tegelikult võiks kõik olla hoopis teisiti -piisaks vaid paari faktori kõrvaldamisest.