tiistaina, toukokuuta 19, 2009

Väikesed vähkitekitavad pakikesed (sigaretireklaam)

Ideekohaselt on tegu sigarette reklaamiva raha-alusega (sinna pannakse kassas raha).

Samas oleks tore, kui keegi seletaks ära, millised on need psüühilised mehhanismid, mis lubavad suitsetajal surma-sõnumit järjekindlalt eirata ja seda mitte isiklikult võtta.

Ma läheks küll täitsa sabinasse, kui ma loeks kuskilt paki pealt, et "makaronitooted kahjustavad raskelt sinu ja sind ümbritsevate inimeste tervist". Ma suhtuks makaronidesse kohe väga suure eelarvamusega.

Kas küsimus on samas nähtuses nagu kerakala söömisel ja kitsepiima joomisel? Et on mingi väike tõenäosus, et sa saad mürgituse või puukborrelioosi ja jääd napakaks? Et sellepärast ongi hirmus põnev?

3 kommenttia:

irve kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
irve kirjoitti...

Divesinikoksiid põhjustab suurtes kogustes kopsu sattumisel surma.

Tööstus kasutab seda ainet tohututes kogustes universaalse lahustina. Divesinikoksiidi kasutamine tuleks keelata.

Ma juba unustasin, mis selle meenunud tekstijupi moraal ja seos eelnevaga oli, aga päris ära ka ei raatsi kustutada.

Asjadest kirjoitti...

Igatahes oli see väga hariv tekstijupp. Ma proovin selle tähtsa sõna divesinik...meelde jätta.