torstaina, toukokuuta 07, 2009

Roosidega juhtum spordiklubis

Eile juhtus spordiklubis huvitav asi. Juhtus nii, et spinningutreeningul jäi kellelegi mehele silma sealsamas ratast sõkkuv naisterahvas ja mees tegeles (ilmselt) suurema osa ajast selle naisterahva jälgimisega. Mingi hetk helistas ta kuhugi mobiiliga ja -kui nimetatud naine oli trenni lõpetanud ja hakkas kodu poole sättima -tõi kuller talle spordiklubisse 30 punast roosi. Tellijaks oli sama mees, kes teda jälginud oli. Naine oli teadagi hämmingus ja ilmselt ka pisut üllatunud. Võibolla isegi elevil.

Minus tekitas see juhtum aga mitu küsimust.

30 punast roosi on väga tugev sümbol. Seetõttu on see ka väga klišeelik. Võiks öelda, et peaaegu igav. Pole midagi lihtsamat, kui hankida 30 punast roosi -see ei vaja mingisugust mõttetööd.

Kas see oli primitiivne äraostmine või siiras kompliment? Panen üles vastava küsitluse -selgitame tõe välja!

11 kommenttia:

olli pekka trukki pukki kirjoitti...

ühesõnaga järjekordne keiss, kus mehed ei oska mitte kui midagi õigesti teha

Anonyymi kirjoitti...

kui sul on telefonis number 30 punase roosi tellimiseks, siis tõstatab see minu meelest veelgi huvitavamaid küsimusi.

E:r kirjoitti...

Ma alguses juba kartsin, et mees võttis telefoni ja tegi naise tagapoolest pilti!

Anonyymi kirjoitti...

Juhtum on tõepoolest äärmiselt komplitseeritud.

Ti:a kirjoitti...

selliseid machomehi on alati olnud.
mis ma oleks teinud või arvanud, kui mulle selline lillekimp oleks toodud.
umbes sama tune nagu baarileti ääres, kui keegi tundmatu käega viipab ja sulle koktelil välja teeb...esimene küsimus- miks. teine et ta tahab midagi.
kui roosid suts ja valmis tuuakse, siis on ta seda rnnegi teinud, järelikult lõdva randmega naistemees, kel alati lillekaupluse nr telefonis varuks. järelikult mitte tõsiselt võttev.
mida ma teeks.
loomulikult tänaks ja oleksin meelitatud, hei kaam oon, loomulikult oleks, olenemata mis kategooriasse ma selle mehe lahterdaks.
teiseks (valetaks) ütleks, et olen kahjuks oma südame juba teisele bronneerinud ja kui ma selle suure kimbuga koju läheks ,tekitaks see ainult arusaamatusi. torkaks talle kimbu sülle ja läheks ära.
ma arvan et poole tunni pärast on keegi teine õnnelik lillekimbuomanik.

kui mulle aga mees, pärast kuu ajalist tutvumist vm ma ei oska nüüd täpselt aega ajastada ;D sellise lillekimbu saadaks, siis oleks meil pärast seda tore õhtu ;)

Kaarel kirjoitti...

Infotelefonist olete kuulnud, mis ühendab teid lillekulleriga? Ei pea tingimata ise teadma lillekulleri numbrit. 1188 suudab aga ehk igaüks meelde jätta.

Anonyymi kirjoitti...

Iga siiras kompliment on oma olemuselt primitiivne äraostmine.
Me ise nimelt oleme oma loomuse kõige sügavamatel tasanditel primitiivsed.

Aga kui naised sellised kinkimises probleemi näevad, siis ütlen mina, et "make up your f.....g mind." Et mida te nendelt meestelt siis ootate. Tähelepanu või mitte, romantilisust või mitte, hoolivust või mitte.

Anonyymi kirjoitti...

Põhiline on see, mis selline žest mehele maksma läks. Kui palju maksab 1 roos? 30 roosi? Kulleriga saadetud? Ja muidugi see, et žest oli tehtud teiste nähes, naine võis tunda ennast kui spordisaali kuninganna. Kellele veel on saadetud spordisaali lilli? Kasvõi üks õis? Aga talle tervelt 30... Võis minna maksma kuni 2000 krooni. Ilus ju. Palju labasem oleks olnud naist spordisaalist väljumisel sinilillekimbuga nurga taga passida, sellest oleks kohe selline odav mulje jäänud, et kas ma siis tõesti muud polegi väärt?
Kadestan seda naist, ikka tõsiselt

Anonyymi kirjoitti...

see tuletas mulle meelde ka mitmete psühholoogide poolt tõstatatud probleemi (või kuidas iganes seda nimetada), et naised ei oska enam komplimente vastu võtta - otsitakse tagamõtet, mis viitab sellele, et naine ei pea ennast piisavalt "heaks", et keegi lihtsalt niisama, ilma midagi vastu tahtmata võiks komplimendi teha.

kompliment ei kohusta ju mitte millekski, mida naine ise ei taha. sellest hetkest, kui kompliment on tehtud, on kõik ohjad tegelikult naise käes ;P ja hoopis mees see, kellel nö jänes püksis, et kas nüüd naerdakse välja, visatakse lilled näkku või äkki hoopis punastatakse kandadeni ja hakatakse kokutama, mis tekitab vägagi piinliku ja ebamugava olukorra.

30 roosi spordiklubis...
pole üldse paha idee arvestades antud olukorra piiratud võimaluste ja ajalist limiiti.

Anonyymi kirjoitti...

Täitsa lõpp, mida siin mõne emase kirjutisest välja võib lugeda... Naised, mul on Teile kui oma sookaaslastele palve, käituge meestega ikka natuke normaalsemalt, kõik mehed ei ole värdjad ja tasuks vast normaalsemaks ka hakata, sest suhtumine "mees teeb komplimendi / kingid lilled, siis on ta odav värdjas, kui mees ei kingi lilli ei tee komplimenti, siis on ta samuti odav värdjas.

Asjadest kirjoitti...

Ma juhiksin natuke tähelepanu ka sellele, et vulgaarsusi ie kasuta. Isegi siis, kui tahaks sõnumile jõudu anda.