perjantaina, syyskuuta 05, 2008

Käed eemale Liis Lassist!

Vastukaaluks blogipuus rippuvatele Liisi mõnitavatele postitustele, tahan avaldada Liis Lassile toetust. Minu meelest on Liisi suurim tugevus see, et ta on see kes ta on. Et ta räägib nii nagu ta mõtleb mitte nii nagu on "peen" ja "intellektuaalne". Ja selline omadus on imetlemist väärt.
Samuti avaldan igakülgset toetust Anu Saagimile, kes on kah väga mõistlik ja aus.
Blogijate võltsvagadus ja pseudo-vaimsus on läkastamapanevad! Pffff!

3 kommenttia:

PilleRiin kirjoitti...

nii nunnu ja siiras :)

Anonyymi kirjoitti...

hmh, ma tean küll, mis toimub. asjadest on lihtsalt põhimõtteliselt üldsusega eri meelt. kui liis lass ja saagim meeldiks kõikidele, oleks asjadest väga karm just nimelt nendesamade daamide, mitte pseudovaimsete blogijate vastu. asjadest kohe peab saama kedagi provotseerida oma vingumisega... on ju nii, kallis a? :)

Asjadest kirjoitti...

Ei ole :)
Saagim ja Lass on päriselt kaa hästi mõistlikud. Kuna ma olen Anuga lausa pikemalt kokku puutunud ja tema käitumist kõrvalt jälgida saanud, siis ma arvan, et nii ongi nagu ma ütlen.