tiistaina, helmikuuta 09, 2010

Mis teeb inimese võltsiks?

Teemat on juba varem käsitletud kuid see näib endiselt päevakajaline olevat.

1) päevitada end solaariumis grillkanana pruuniks (= tehispäevitus)
2) ilmuda kohale nii, et (solaariumi) päevituskreemi lõhn matab hinge (alati sama kreem!)
3) eputada kunstrindadega nagu oleks need päris
4) ebakvaliteetselt blondeeritud juuksed (kollakas...)
5) ülitugev meik
* * *
Kogu eelloetletud pinnatöötlus tekitab paratamatult tunde, et tegemist pole päris inimesega.

7 kommenttia:

mk kirjoitti...

Poolfabrikaat?

Iris kirjoitti...

aga minul tekkis hoopis selline mõte pealkirja lugedes, et kui vastupidiselt välisele fassaadile on sisemus võlts.. viimasel ajal on selle liigi isenditega kokkupuuteid olnud

Katarina Kotselainen kirjoitti...

Ha haa! täisa tõsi. number kolm on eriti naljakas!

Lumivalgeke kirjoitti...

Kujutad Sa üldse ette, kui raske on kollast blondi saada?!? Mu juuksur pole elus nii palju vaeva näinud ja ajusid ragistanud, kui minu kollaseks saamisele. Ja siis tulen ja loen, et ma olen võlts ja sobin grillkanadega ühte patta panna:( Ma olen sushi kerakalast, mitte ahjupada grillkanast.

:D:D:D

Asjadest kirjoitti...

Tähendab -on ju vahe, kas tegemist on spetsiaalse kollasetoonilise blondeerimisvärviga -või ebakvaliteetse valgetoonilise blondeerimisvärviga, mis keemiliste reakstioonide ja ultraviolettkiirguse toimel kollaseks läheb.

Hale on just see, kui tahetakse olla ilus-blond, aga ollakse hoopis feik-kollane.

Ma arvan.

Lumivalgeke kirjoitti...

Nojah, tegelikult on hale igasugune iseendaga mitte leppimine ja kunstlik enesemuutmine. Olgu põhjuseks soov populaarne olla ja seltskonda sulanduda - olla samasugune nagu teised, või tahtmine erineda, olla võimalikult seltskonnast väljaspool...

Iris kirjoitti...

ma kirjutasin siia mingi eriti vinge kommentaari kollaste juuste teemal, aga siis tuli mingi error ette ja nüüd ma ei mäleta enam, mis mu jutu point oli.. aga las ta jääb siis :)