Swedbank on üllitanud jälle täiesti nihilistliku reklaami. Vaatame lähemalt: esmalt öeldakse meile, et "Asjad on asendatavad" (seda võib väljendada valemiga A = R, kus A on asi ja R on raha). Seejärel saame teada, et "Sina oled asendamatu (st I ≠ R, kus I on inimene ja R on raha). Seejärel antakse aga soovitus " Kaitse oma lähedaste tulevikku kindlustades iseennast", mis tähendab tõlkes I = R. Lahtiseletatult ütleb Swedbang: "Kuigi sa oled nö asendamatu, soovitame meie Sul asendada end rahaga".
Pisut vastuoluline nagu?
A = R
I ≠ R
I = R
Ja kuna A = R, siis I = A !!! Ehk siis Swedbanga meelest oled sa rahaga asendatav asi. Objekt.
Lisaks sellele ei saa ma aru pildist, kus hundipere oleskleb mõnusalt diivanil ja kutsikad vahivad iBadi. Kas nad saavad sellist mõnusat elu lubada enale tänu sellele, et peale vanaisa traagilist surma maksis Swedbank neile välja vanaisa elukindlustuse? On vist nii? Sest ilmselt "kaitses hunditaat oma lähedaste tulevikku kaitstes iseennast?". Jeah...kellele meist ei meeldiks iBad?
tiistaina, maaliskuuta 06, 2012
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Homo homini lupus est! Lisaks on kõik veel kaunis, sest vanaisal oleks surmast hoolimata hea meel kutsikate pärast.
iBad?
Lähetä kommentti