sunnuntaina, kesäkuuta 03, 2012

Kas ainult mina tunnen ennast idioodina?

Ei no ma saan aru küll, et see kampaania on suunatud sellistele nö lihtsamatele meestele, kellel pole aega tundlemisega tegeleda -aga ikkagi. Küsimus "Oled isane? Kumm on?" on ju puhtakujuline labasus mis degenereerib mehed mingiteks mõtlemis -ja analüüsivõimetuteks loomadeks. Kujutagem ette, kui keegi üllitaks samasisulise kampaania koos küsimusega "Oled emane? Tampoon on?".
Oleks tore või? Peale sellist reklaamikampaaniat on üldse liiast poistelt veel midagi romantilist oodata. Mida sa loomalt ikka ootad? Loomal on ju ainult instinktid.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aga äkki uuritakse hoopis, et kas kumm on ka isane?

Mad Max kirjoitti...

"Oled emane? Tampoon on?"

Irw:)))

Anonyymi kirjoitti...

Kõlab ju jubedalt, eks? Aga milleks siis sellist teksti laiadele massidele edastada? Palju arukam oleks kasutada mingit kavalat visuaali ;)

Näiteks kujutame ette filmilõiku, kus läbi Vietmnami-laadse metsa tungivad hambuni relvis ja laserpointeritega vehkivad eriüksuslased, kui korraga...hakkab vihma tibutama. Sõdur vaatab oma käele kukkuvaid vihmapiiskasid ning otsib rakmetest välja "kummi" mille kinnitab oma ründevindi leegisummutile (Vietnamis tehtigi just nii). No ja siis kõlab mingi mõjuv slõugan...
Asjadest

Anonyymi kirjoitti...

Eelmisel suvel samalaadse naistele suunatud kampaania ajal imestas üks õnnelikus abielus naine, mis asja ta kodust väljaspool ometi peaks selle kondoomiga peale hakkama. Et pole nagu plaanis mehega puhkusereisile ka sõita ... Ma oleks ka hämmeldunud, kui minu mees (täiesti isane, kolm poega loodetavasti magavad juba) kondoomi kaasas kannaks ... No ja lastele me räägime, et õigel mehel on elu jooksul ainult üks pruut ja sellega ta ka abiellub.

Silva Kiili kirjoitti...

Aga mina olen kuulund, et tampoone kannavad kaasas hoopis sõdurid, sõltumata soost. Nii et siit võiks veel ühe interpreteeritud loosungi kokku panna :)