perjantaina, kesäkuuta 01, 2012

P10 on hakanud jälle ämblikke kasvatama

P10 kontakteerub ja teatab ilma pikema sissejuhatuseta:
P10: Mul on ämbliku Stefan ja Rock!
Mina: Ära jama -Stefan ja Rock ?
P10: jah-jah
Mina (elukogenult): Varsti on sul neid 100...ja kuidas sa nende nimesid siis meelde jätad?
P10: Siis pead sa ostma 100...karpi ja ma panen igasse 1 sisse ja kirjutan nime peale.
* * *
Seejärel hakkas tütarlaps nõudma, et Stefanile ja Rockile tuleb osta söögiks kala. Ma tean mida see tähendab. Voodipeatsis on väike haisev karp täis kümneid ronivaid ämblikke...
* * *
Ongi käes -Rockil on sündinud poeg. Võibolla tuleks ta nüüd Rositaks ristida?

2 kommenttia:

osaline kirjoitti...

Ämblikufänn! Sellest saan ma aru. :D

Lumivalgeke kirjoitti...

Ma võin kollektsioonile lisa saata. Minu uues kodus elutsevad kaheksajalgsed loomad pälviksid nimesid nagu THE Rock ja Hulk ja The Thing jmt...