perjantaina, heinäkuuta 17, 2009

Linnas signaalitavad pulmalised on ülbikud

Ütlen välja paar asja mida olen ammu tahtnud öelda: 

1) Linnas autosignaale laskvad pulmalised käituvad kaaskodanike suhtes ülbelt ja hoolimatult. Signaal on vastik. Mingit rõõmu see kellelegi ei paku. Lisaks sellele ajavad üürgavad autod üles väikesed beebid, kes magavad oma kodudes lahtiste akende all. Teiseks -mille üle nad signaalitades üldse rõõmustavad? Et abiellusid? Ma saan aru, kui nad annaks signaali peale kümne või kahekümneaastast kooselu -siis võiks küll mööduvatele valge lindiga autodele lehvitada. Fakt, et keegi abiellus, pole ju iseensest eriline saavutus. Igaüks saab sellega hakkama.

2) Väga nõmedad on ka pulmadeks üüritud valged limusiinid. Mis mõte on üürida valget limusiini ainult pulmadeks? See on ju fassaad! Mõttetu fassaad! Palju armsam oleks sõita pulma sõbra liisingu-Opeliga või tubli Sierraga. 
Limusiini üürimine näitab aga, et inimene suhtub abiellu, kui millegisse, kus esmatähtis on MULJE. Kuigi esmatähtis võiks olla hoopis sisu -see, mis ON.

3) Miks ei müüda üheski kioskis militaarajakirju? Neid pole kusagil! Kas keegi püüab meid millegi eest hoida või? Täiskasvanud inimesi?

Alkoholi, sigarette ja rämpstoitu müüakse igal pool...

4 kommenttia:

tomm kirjoitti...

Ei saa ikka igaüks abieluga hakkama. Lihtsam on vaba-abielus elada. Paljud on üldse üksi.

Fassaad näitab lihtsalt seda, et "mul pole kahju laristada, ma olen nii õnnelik".

Tuututamine ja liikluse kinni panemine ringteedel on muidugi natuke tobe ja küllaltki häiriv. Samas ma annan küll andeks, et mõnel ka kord elus rõõmus meel on ja las teeb siis komejanti. Kui vaja saad akna kinni panna või jõuga ennast ringil tiirutavasse pulmarongi sisse suruda.

Miks putkas inimestele relvi ja militaari peaks reklaamima? Telekast tuleb ju püsse iga õhtu 10 tükki? Käi raamatukogus või kuskil.

Anonyymi kirjoitti...

Kui piibitada ja ringitada ei tohi siis ei ole pulmaringil mingit mõtet. Pulmaväravat võib mujal ka korraldada, mitte iga kilomeetri tagant.
Sa peaksid kuhugi päris vanamoodsasse kolmepäevasesse pulma sattuma kus kõik vanad kombed ja komejant läbi tehakse - sa keelaksid "linnapulmad" ja pidulikud vastuvõtud pärast seda ära.

Asjadest kirjoitti...

Esimest korda kuulen sellisest asjast nagu pulmaring.

Vanade pulmakommetega on see asi, et need töötati välja maa-keskonnas, kus oli haja-asustus ja seega ei häirinud kuskil põlluvahel kisamine kedagi, kes asjaga ise tegemist ei tahtnud teha.

Keset linna autoga tuudutamine on ikka banaalne nähtus.

Militaarajakirjadega on aga see kummaline lugu, et just ajakirja formaat oleks see, kust inimesed midagi asjalikku teada saavad -mitte aga need nõmedad filmid, kus tegelikult vägivalda ja kättemaksu ülistatakse. Ülimalt silmakirjalik on lubada filme ja keelata ajakirjad.

Ivari kirjoitti...

See pulmavärk oli nüüd küll peaaegu minu eilne mõte. Nägin pooleteistkümne tunni jooksul Tallinnas, kuidas pulmalised käisid end teatud ilusas kohas pildistamas ja filmimas. Kõik olid sest juba surmani tüdinud ja mossis. Ja siis enne iga klõpsatust tehti räme kiipsmailing.

Mõtlesin siis just, et esiteks, mis nad ronivad sellise koha peale. Kas teavad nemad midagi selle paiga tähendusest või on see siis nende kahega kuidagi seotud? Fassaad, puha fassaad. Teiseks see meeletu glamuur ja pillamine. Ka valge limusiin oli olemas.

Olen alati mõelnud, et kui ma abielluks, siis teeks niuhnäuh vaikselt ära ja asi korras. Ma teen ju seda ikkagi endale, mitte teistele näitamiseks, et MINA ABIELLUN.