perjantaina, heinäkuuta 24, 2009

Obama vs politsei

Sellelt lehelt leiab üpris asjalikku infot toimunud juhtumi kohta. Politseidokumendi all vasakus servas on järgmiste lehekülgede numbrid, kuhu tuleb edasi lugemiseks klikkida. (http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2009/0723092gates1.html).

Härra Gatesit on lihtne mõista. Sa oled just Hiinast tulnud ja ei pääse oma koju sisse -loomulikult hakkad sa ust muukima ja on äärmiselt närviajav, kui politsei sind selle tegevuse juures segama hakkab (tahaks juba pesta ja kohvrid nurka panna!).

Samas võib aru saada ka politseinikust, kes näeb kahte ust muukivat tegelast. Loomulkult kamandab ta mõlemad seina vastu ja sihib neid ärevalt püstolist (mitmed politseinikud on täpselt samasuguses olukorras kuuli saanud). 

Eesti politsei käitub ka nii -nad topivad kahtlusaluse autosse ja viivad jaoskonda, mitte ei hakka isikutuvastamisega koha peal jamama. Tean seda omast käest. 

Kunagi võttis politsei mu just -peaaegu -samasuguses olukorras kinni ja viis jaoskonda. Ronisin naiivselt ühe maja vundamendiservale (Balta taga), et esimese korruse õhuaknast sisse piiluda (kas sõber magab ja sellepärast ei kuule mu koputamist?). Korraga kostis pidurite krigin, politseiauto peatus mu kõrval ja politseinikud toppisid mu vastuvaidelemsit mittesallival moel autosse. Siis sõitsime üheskoos jaoskonda, mis asus paar km  eemal. Tagasi nad mind loomulikult ei toonud (tegelt oli see lahe seiklus ja me saime sõpradeks).

Mind Eesti president millegipärast ei kaitsnud. Ja ma saan ka aru, miks -ma olin tavaline üliõpilane ja ma (polnud ka eriti närviline, sest) polnud just tulnud Hiinast. 

Ei kommentteja: