sunnuntaina, heinäkuuta 12, 2009

Peaaegu alandav kogemus (pilates)

Tähendab nii, asi oli selles, et seoses ühe vabaõhuüritusega, oli kohale kutsutud ka pilatese -ja joogatreener. Üritus ise toimus kaunis mõisakompleksis. Häärberist mõnekümne meetri kaugusel asus paisjärv koos kahe kauni saarekesega, milleni viisid valged puitsillad. Järve kaldal oli ka rõduga nn kohvimaja.

Pilatesetreener teatas, et kõik huvilised võivad osaleda tasuta jooga ja pilatesetreeningus, mis toimub kohvimaja vastas oleval saarel.
Ma pole kunagi pilatese ja joogatreeningus käinud. Seega seadsin sammud saare suunas. 

Märkasin, et kõik ülejäänud kohaletulnud olid naisterahvad. Treener ulatas mulle sõbralikult naeratades lebomati -mis oli ühelt poolt roosa

Märkasin ka seda, et kohvimaja rõdule koguneb peamiselt meessoost publik (sealt oli saarel toimuvale hea vaade).

Aimasin halba. Seadsin lebomati nii, et roosa pool jäi vastu muru. Roosa lebomati peal pilatest teha tundus isegi minusugusele elu näinud mehele liiga vabameelne.

Hakkasime siis pilatest tegema. Tuleb tunnistada, et need pole just kõige mehisemad liigutused. Ütleme välja -need olid päris kummalised liigutused (-kuid mõjusid tõhusalt).

Kohvimaja rõdult hakkas kostma meeste naeru, kes seal kohvi jõid. Naer tundus kostvat vastavuses saarel toimuvaga.

"Misasja...-meid naeravad vä...?" küsisin endalt. "Naeravad, et keegi mees teeb koos kuue naisterahvaga pilatest? Et nagu imelik vä?". Muutusin tasapisi tigedaks.
"Mingid idioodid või? Imbekad? Erilised lontrused...-et rõdul kohvi oma paksu kõhtu valada on kuidagi mehisem vä? Täisa värdjad mehed!" vandusin endamisi, püüdes samal ajal tasakaalu säilitada. "Selliseid debiilikuid näen ma küll esimest korda! Ma ütlen, et palju mehisem on koos kuue naisterahvaga pilatest teha, kui rõdul selle üle irvitada... -oleks siis veel, et tüübid on ise trimmis ja treenitud -aga nad ju pole! Nad on tüüpilised ülekaalulised pekisangadega paksmaod!" 

Olin kurjemast kurjem, ja jätkasin harjutusi täis otsustavat vimma. 

"Küll ma pärast need paksukesed üle vaatan..." lubasin endamisi. 

Vähehaaval hakkasid naerupahvakud rõdul harvenema, ja ma võisin keskenduda toimuvale. Pilates oli täitsa huvtav. Tundus päris kasulik.

Varsti sai pilates läbi ja peale 15 minutilist pausi pidi jätkuma joogatrenn. Kuna ma olin oma margi juba niigi täis teinud -ja pealegi mind asi huvitas -siis jäin ka joogasse. 

Mõne aja pärast liitus minu üllatuseks meiega veel 2 meest. "Mingid veidrikud vist?" järeldasin uusi kutte vaadates. 

Jätkasime joogaga, mis oli veelgi naljakam, kui pilates. Isegi rõdul oli vaikseks jäänud. 
* * *
Peale treeningut keerasin oma roosa poolega lebomati rulli ja vantsisin tagasi häärberi juurde. Uurisin, kas tüübid tõepoolest meie pilatese ja joogatrenni üle ilkusid. Ning sain kuulda, et asi polnud hoopiski nii vaid rõdulviibijad olid naernud mingeid enda jutte. 

"Näed siis -olid hoopis normaalsed mehed!" olin sunnitud pettunult nentima "Ei naernudki minu üle...". Rahunesin -ning seadsin sammud veinileti poole, et midagi turgutavat manustada (seal oli vett ka)...

Mida see juhtum meile õpetab? 
Vist seda, et roosal lebomatil on meeste üle maagiline võim, ning et pilates ja jooga nõuavadteatud tingimustes äärmiselt suurt mehisust ning tugevat psüühikat? ;)

2 kommenttia:

Mati kirjoitti...

Mul veel hullem kogemus Body pump'ist...Õnneks oli seal veel üks mees peale minu, aga kuna ma olin esmakordselt siis valisin mehelikul kombel korralikud raskused kangile ning kustusin pooole trenni peal ja siis lihtsalt marssisin välja saalist :)

Asjadest kirjoitti...

:) igatahes olid sa kohal!