keskiviikkona, maaliskuuta 17, 2010

Tegemata heateod

Täna oli Solarises väike laud, kus sai annetada ratastoolispordi heaks. "Lähen võtan automaadist raha" ütlesin, ja suundusin müügisaali (aimates, et tegelikult ma laua juurde tagasi ei tule). Krabasin korvi igasuguseid asju: müslit, apelsine, ühe õlle...

Pärast kassat ma raha automaadist välja ei võtnud ja heategevuseks ei annetanud ("mul on kiire...")...

Ja ma pole ka mitmele muule inimesele raha andnud, kes siin-seal kerjamas on olnud.

Tegemata heategudest jääb südamesse halb tunne, eriti veel seetõttu, et ma ei usu enam seda tuntud juttu, et kerjused teevad vaid oma tööd...-ei teeks keegi sellist tööd, kui elu teda mingil hetkel sundinud poleks. Ning ratastooli võib lausa igaüks sattuda...

Pean heategevusega tähelepanelikum olema.

Ei kommentteja: