tiistaina, kesäkuuta 09, 2009

Väike ebaõnn ja uued perspektiivid

Eile üritasin Dorisele (Doris on mu püssi nimi) optikat peale panna, aga mulle sai osaks väike ebaedu-kogemus. Selgus, et kinnitusjalad olid pisut liiga lühikesed ja optika ei mahtunud kuidagi picatinnyle ära. Väga väänata kah ei tahtnud. Leppisin esialgu olukorraga ja vaatasin Dorist natukene aega väga heldinult. Optikaga koos saab ta olema väga ilus!

Peas hakkasid kuju võtma igasugused uued liialdused millega Dorist veel kaunimaks saaks muuta. Näiteks Brugger & Thometi esi-relss + optikale kinnitatav kollimaator...

Ma saan tegelikult täitsa aru, miks mõned mehed oma autosid tuunivad. See on umbes sama asi, nagu Mere Kutse. Sa lihtsalt PEAD tuunima...

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eleanore (minu püss) tervitab Dorist. :-D

Asjadest kirjoitti...

Super! :D

annushka kirjoitti...

niiii üliarmas, püssidel on nimed ja puha. ja veel kenad naisenimed. nagu laevadel...

Asjadest kirjoitti...

Ma paljastan sulle nüüd annushka väikese -kuid hästihoitud saladuse -püssid, naised, autod jmt asuvad kõik ühes ja samas failis ;)

Vähemalt ideaalis peaks see nii olema, sest vastasel korral võib tekkida nende asjade vahel vastuolu -aga vastuolu tekkimine on sellisel puhul kõige hullem variant üldse. Vastuolu ei tohi tekkida! Need peavad moodustama omavahel harmoonilise terviku...

Mati kirjoitti...

Mis sa kollimaatorile või optikale nimeks paned? Aga optika jalgadele? Mis su USP nimi on? Kas igal salvel on kah oma nimi? Aga padrunil (variante ju on - padrunite nimed võib panna nii nagu indiaanlastel oli näiteks - vastavuse järgi päriseluga. Padrunite nimeks sobiks practicali harrastajal nt. "Mööda", "Delta", "No-Shoot" :)

Asjadest kirjoitti...

Ma ei tea. Ma nii peensustesse pole veel laskunud.

Kunagi ma nägin koos Jaaniga (Tartu-Jaan)ühte järvekaani -ja sellele pani Jaan nimeks Anu. Ilus eesti nimi...