maanantaina, marraskuuta 09, 2009

Päris rajud sukad...

8 kommenttia:

Lumivalgeke kirjoitti...

Päris maitsetud kingad:/

Asjadest kirjoitti...

No jaa, aga ega ei ole alati kohe võtta. Tavaliselt ju ongi nii, et alguses saad kuskilt vinged sukad ja siis tuleb kõik muu juurde osta -kingad, kostüüm, mantel jmt ;)

Täistald on ju tegelt päris hea -pisut küsitavad on need plastiklitrid...

Asjadest kirjoitti...

Needid hoopis.

Lumivalgeke kirjoitti...

Täistald on maitsetuse tipp. Ja sukkade/sukkpükstega lahtist nina ei kanta. Igasugused uutjad võivad ses osas heaga kuu peale käia. On reegleid, mida ei rikuta. Punkt.

Kant kirjoitti...

Mul vist puudub maitsetuse tunnetus. Kord isegi juhtus nii, et kollektiiviga poolkohustuslikult põulingut mängides ma teatasin, et see mäng on surmigav. Siis öeldi mulle, et olen maitsetu inimene ja ei oska muljet jätta.

Kant kirjoitti...

Tahtsin siin tegelt öelda, et mu meelest pole sel pildil häda midagi. Lahtised ninad lihtsalt on veidi nostalgilised. Nagu rihmikuaeg lasteaiast.

Asjadest kirjoitti...

Pean siiski tunnistama, et Lumivalgekese radikaalne otsustavus selles küsimuses on üpris muljetavaldav. Ilmselt hakkan ma tulevikus väga tähelepanelikult jälgima, mis süsteemi sukkadega kasutatakse -kas on kinnised või lahtised kingad. Siiski oleks huvitav teada, kusidas sellised kirjutamata reeglid tekivad? Kes seda otsustas? Ja veel -kuidas haakub see kaasaegse moeloominguga, mis segab omavahel kõike olemasolevat? Kas sellega pole samuti nagu see juhtum, kui varapronksiaegne inimene noomis oma kaaslast tekstiilriiete kandmise pärast? Et "väärikas mees kannab ikka hundinahast pükse ja vammust, mitte mingit taimekiududest uuendust!".

Kuigi jah -tuleb tunnistada, et midagi on nendes kingades kahtlast küll...

Lumivalgeke kirjoitti...

Kinganinad on täiesti kirjapandud reegel, etiketiõpikutes täiesti olemas ja puha. Nagu seegi, et vanemad daamid ei kanna valge lipsu üritustel õlgu paljastavaid riideid. Mida ka usinalt eiratakse, näiteks presidendi aastapäevavastuvõtul. See ajab mul ka südame pahaks. Uuendused iseenesest ei ole paha-paha, lihtsalt on asju, mida ei tohiks muuta. Hea maitse piiride kompamine on miski, mis võib väga valusa tagasilöögi anda. Õlg võib päris sinine olla kohe. Need sukad on kompamine. Kingad on tagasilöök.