sunnuntaina, tammikuuta 25, 2009

Armas hetk P7-ga

Eile oli mul P7-ga väga romantiline hetk. Olin parasjagu garaažis padruneid salve toppimas, kui uks avanes ja P7 ilma ette hoiatamata sisse kargas ning kohe nõudlikult uuris mida ma teen.

Mina: "Ee...ma laen padruneid salve..."
P7: "Ma tahan kah laadida!"
Mina (miks sa ilma koputamata sisse hüppad?): "Nojah...-näe vaata, hoia salve nimodi kindlalt paigal ja nüüd suru padrun siit ülevalt sisse.."
P7:"Kas nii?"
Mina:" Jah -väga tubli... -sul tuleb päris hästi välja!"

P7 toppis innukalt läikivat laskemoona salve ja näis olukorraga väga rahul olevat. Varsti sai salv täis.
Mina: "Sa oled väga tubli P7-, sust oli palju abi"
P7: "Teeme nii, et mina hakkangi salvesid laadima, eks?" nõudis P7 innukalt
Mina: " Jah, täitsa hea mõte..."

Tuleb tunnistada, et olin P7 oskustest siiralt vaimustatud... ;)

4 kommenttia:

mk kirjoitti...

P7 viib mõtteni et isa võiks olla näiteks AK47

Asjadest kirjoitti...

Peaaegu :)

Anonyymi kirjoitti...

See on jah tõeline romantika. Hakkasin laupäeval jahile minema ja panin relva (relv oli kotis) korraks voodi peale. Kui tuppa tagasi tulin nägin et Liisu oli agaralt seda kotist välja võtmas ja uurimas huvitavat riistapuud. Kui talle seletasin et see ei ole ikka mänguasi, siis ta hakkas hüsteeriliselt nutma ja jooksis kööki ema juurde "emmeeee, issi ei luba oma püssi katsuda"! Mul oli süda soe kohe - järelkasvu on ikkagi tulemas peres, kuigi poegi mul ei ole.

Asjadest kirjoitti...

:)

Vibud, ammud, püssid, mõõgad jmt sobivad tüdrukutele ideaalselt!

Vean kihla, et iga naine, kes asjatundlikult ambu või mõõka käsitseb, pälvib kõigi meeste sügava lugupidamise ja imetluse. Rääkimata tankijuhtimisoskusest. Sellepärast peabki neid teemasid pisut pikema perspektiiviga vaatama ;)