torstaina, tammikuuta 22, 2009

Käituge oma tähtpäeval nii, et õnnitleda kah saab!

Täna oli hommikune programm üles ehitatud sellele, et tuleb minna P6-e voodi juurde laulma ja pulli tegema. Aga ega see muidugi ei õnnestunud, sest ärevusest vilavate silmadega P6 ronis ise voodist üles ja läks pakki otsima. Millega rikkus ta kogu romantilise sündmuse.

P6 sai sellega seoses ka uue ametliku nime:P7

Aga tegelikult kah -kui on mingi püha või tähtpäev -ja te tahate, et teile hommikul "kohv voodisse toodaks" vmt -siis PÜSIGE PAIGAL -ja ärge tõuske kl 06.00 üles! Ja ärge hakake kohe mingit üllatust nõudma -sest võibolla on üllatus kohe nurga taga?

Varuge kannatlikkust!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

PALJU ÕNNE P7-LE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja issile-emmele kah, sigitamise-sünnitamise-kasvatamise vaeva eest :)

Asjadest kirjoitti...

Aitüma hää sõna eest! Aga mul on üks soov kaa- Annushka, kas sa võiksid mulle uuesti oma blogi linkida? Oled kuidagi ära kadunud googlest.

Ja mul oleks vaja igasugust infot shoti tartanite kohta. Õigemini EESTI TARTANIte kohta. Kas kangast saab kuskilt osta seal?

Ja kuidas sul endal läheb? Oled ikka sama priske nagu vanasti? ;)

Anonyymi kirjoitti...

tartanite kohta ei tea ma muhvigi. no seda tean, et nad on olemas. ja osta saab neid jah. korralikud kangad maksavad korralikku raha ka. arvan, et guugeldades saad parima infi ise kätte.

priskust olen ma isegi juurde kogunud, nii hea elu on shotimaal. voh.

Asjadest kirjoitti...

Väga tubli! Söö ikka usinalt küpsiseid ja šokolaadi, muidu veel kõhnud ;)

Ja mulle tundub, et kõhnad inimesed lähevad kurjaks... :(