tiistaina, tammikuuta 06, 2009

Kõik "E" tähega asjad ja mis oli üldse E5 algne mõte.

E5 ja P6 istuvad auto tagapingil ja jõllavad niisama ümbrust. Korraga otsustab E5 oma teadmisi näidata.

E5 (entusiastlikult): "Tahate ma ütlen teile kõik "E" tähega algavad asjad?
Mina (aimates halba): "No ütle!"
E5: "Elevant, Emma...(jääb sügavalt mõttesse) -ee...sall, nina, auto...maja...

E5 ajab keele innukusest suust välja ja jääb tunnustustootavalt mulle otsa vaatama.
Mina: "Jah, väga tubli!"

_____________________________________________

Hommikul esitas E5 veel ühe ülinaiseliku arutluse:

"On ju nii, et kui laps kasvab suureks, siis mõnedest saab emme ja mõnedes võib saada issi? Ja siis iga ema hoolitseb oma linnukeste eest? Nagu muumideski väike tibuke pandi diivanile magama ja ta tiib tehti korda?".

Pärast läks asi veelgi konkreetsemaks.

Autos küsis E5 miks mõnedel pole lapsi. "Mõned ei saagi lapsi" vastas ema. Siis küsis E5 kas ema ja isa tahtsid lapsi. "Jah, me tahtsime väga -ja siis sündis meile P6 ja mõtlesime, et tal on natukene kurb üksinda ja siis sündis E5" selgitas ema.
P6 kuulas kulm kortsus ja ütles selle peale: "Ja nüüd siis E5 lõhub kõik asjad ära -aga ta pidi mulle ju ainult seltsiks olema!".

Koomikud...

Ei kommentteja: