tiistaina, tammikuuta 27, 2009

Paljajalu lumes ja töötavad kojamehed

Paari viimase päeva jooksul olen saanud hakkama mitme tähelepanuväärse teoga.

Üleeile käisin näiteks paljajalu lumes. Nagu enamasti ikka, juhtus ka see asi täitsa kogemata. P7 tegi õues kindlust ja ma läksin teda millegipärast vaatama -aga ei viitsinud saapaid jalga panna vaid torkasin plätud palju jala otsa. Õues hakkas mõte aga muidugi kohe liikuma, et oleks vaja natukene paljajalu lumes kõndida -et kuidas see tundub? Noh ja tegingi nii, et võtsin plätud kätte ja jalutasin pisut lumes (enne tšekkasin, et naabrid ei näeks mida ma teen). 

See oli päris huvitav kogemus. Tunne on igatahes selline et võiks veel kõndima minna. Kujutan juba ette millise külahullu staatuseni see viib -esialgu kõnnin lumes, varsti hakkan taliujuma ja siis tuleb tahtmine igiliikur ehitada. Nii need asjad tavaliselt lähevad.

Aga see ei olnud veel kõik.

Täna sõitsin töötavate tagumiste kojameestega linna. Võiks arvata, et töötavate kojameestega sõitmine pole ju midagi erilist, mis? Eriliseks teeb minu puhul asja see, et MA EI OSANUD KOJAMEHI SEISMA PANNA! Vajutasin parempoolset kangi küll ette ja taha ja üles ja alla -ja ainus tulemus oli see, et ka esimesed kojamehed hakkasid tööle. Vajutasin veel midagi ja kojamehed hakkasid veel kiiremini liikuma. 

Noh. Sõitsingi siis nii, et tagumine kojamees vehkis -tundsin ennast tõelise imbekana. Sain kojamehed seisma alles peale härdjat kõne...

Vatt sellised lood. Tehke järgi!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kellele see "härras kõne" siis ka tehti sinu poolt? :)

Asjadest kirjoitti...

Vastava valdkonna spetsialistile loomulikult.