maanantaina, tammikuuta 12, 2009

Otsin liiklusõnnetuse tunnistajaid (lugu on tõsine!)

Eile (11.01.09) toimus Tallinnas Madara ja Endla tn ristmikul liiklusavarii, kus parempööret sooritav auto sõitis otsa Andresele ja Heli Triinule (7a), kes ületasid sõiduteed rohelise tulega.

Autojuht väidab, et ka temal põles fooris roheline tuli (Andres ei läheks tütrega IIALGI punase tulega üle tee!).

Juhul, kui keegi oli samal ajal autoga sealkandis ja juhtus õnnetust nägema, andke palun endast teada!

____________________________

Tüdruk pääses õnneks põrutusega -paiskus auto kapotile, isa vigastused on samuti õnneks kergematsorti...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Õnnetust ma pealt ei näinud, aga kohaliku elanikuna võin kommentaariks öelda, et selle ristmiku Madara tn poolne jalakäijatefoor on täiesti EBANORMAALSELT lühikese rohelise tulega.
Minu käimistempo on tavaliselt selline, et kaaslased paluvad kiirust maha võtta, aga sellest fooriga ei ole ma küll mitte kunagi rohelise tulega üle tee jõudnud. Isegi tormates jõuan heal juhul kolmveerandi vahemikust läbida.
Ma ei tea, kui kiiresti peale punase jalakäijate foori süttimist läheb roheliseks autode foor (tavaliselt ei käi see ju ühel ajal), aga ma ei imestaks, kui sellel ülekäigurajal ongi nii, et autodel on roheline tuli juba siis, kui jalakäijad veel poolel teel.

Mir

Anonyymi kirjoitti...

Aitäh kommentaari eest!
asjadest