lauantaina, helmikuuta 21, 2009

Laupäev

Kuigi E5 aevastas hommikul paar korda, otsustasime siiski plikadega kinno minna. Kosmosesse. Seal on üks hiirega film. 

Saime kohale ja soetasime 2 karpi paukmaisi. P7 pani oma maisi loomulikult klapptoolile ja kui ta mingi hetkelise meeltesegaduse ajel püsti kargas, lendas paukmais koos karbiga põrandale. Paukmaisist läks nii kuskil veerand kaotsi.

Mul oli ilgem tahtmine ka ise maisi süüa ja tittedelt maisi ilma suure kisata kätte ei saanud, siis kahmasin sealsamast põrandalt paar peotäit. P7 tahtis sama teha, aga ma ütlesin, et tal hakkab paha ja ta hakkab oksele. Siis ta enam ei tahtnud sealt võtta (ja mulle jäi rohkem).

Seejärel läksime mere äärde jääd uurima ja leidsime ühe väga sileda koha, kus sai roomata ja liugu lasta. Kõige parem oli nii, et võtad korraliku hoojooksu ja siis lased liugu üle terve sileda koha. Umbes 10m vähemalt. Väga lahe on ka suuri jääkamakaid mööda jääd libistada ja niisama libeda peal aeleda. Mõned jäätükid olid täiesti läbipaistvad, mis tekitas meis suurt hämmingut ja imetlust.

Siis hakkas E5 vigisema, et on tarvis süüa ning me pidimegi koju minema. Plikad tülitsesid omavahel kelgus ja mina sõimasin neid, et nad vait jääks ja ei tülitses -mis ajas neid veel rohkem närvi ja tekitas neis viha ka minu vastu. Lõpuks jõudime koju ja PP küsis kohe miks nõud pesemata olid. Mille peale ma võisin vaid kosta, et mul on oma süsteem sellega.

Selline päev oligi. Kõht oli kah jube tühi.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Super päev :)